Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Oh nog even een plaatje van vandaag, omdat het kan …
Zwart Squale rubber! Ook lekker. :beers:

10 likes

Ellende krijg ik vandaag bij m’n crafter blue bestelling een kaartje met buy 1 get 1 free :expressionless: dat haat ik altijd

3 likes

Ik heb wel een oplossing voor je, maar die is niet zo netjes … :see_no_evil:

Bandje terugsturen door gebruik te maken van je retourrecht. Opnieuw bestellen, tweede erbij en de ‘get for free’ code invullen. Even wachten en hoppa: Twee voor de prijs van één!

Niet verder vertellen hoor, anders gaat iedereen dit stiekem doen. :sunglasses:

giphy

6 likes

Clever laughing GIF on GIFER - by Sinsinger

4 likes

Zat ik ook al an te denken :wink:

3 likes

9a49742d-6f13-4e1d-ab7b-58b40440b3c5_text

3 likes

Had ik al lang bedacht boefjes :kissing_heart: maar zelf verzendkosten betalen en €20 aftrek :sweat_smile: dus te veel gedoe. Als ze nou snel de blauwe weer op voorraad krijgen dan bestel ik blauw en oranje

3 likes

Dat is exact wat ze willen, nog meer bandjes aan jou verkopen enne … het werkt! :joy::joy::joy:

3 likes

Sorry, Lees dit stukje nu pas.

Ik heb deze:

Met name de 2 extra horizontale vakjes zijn fijn voor je tools en springbars.

2 likes

Natuurlijk! :crazy_face: miss dat ik het dit jaar bij 2 bandjes per maand kan houden ipv 2 horloges, NOT

Thanks ga ik checken :ok_hand:t2:

4 likes

Nog 1 keer raadjeplaatje dan…

10 likes

Sea Palace, aan de Oosterdokkade?

3 likes

En nu in het Spaans :sweat_smile:!

3 likes

11 likes

Rij er al mn hele leven langs maar heb daar laatst dus voor het eerst gegeten. Op aanraden van een vriend die zowel chinees als kok is :sweat_smile:

4 likes

Het is een Chinees restaurant. Dus dat zou worden: 海上宫殿. En o.k., if you insist, in het Spaans is dit: palacio del mar. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, schijnt wel goed te zijn, he? Ook nog nooit gegeten, eigenlijk. Misschien ook maar 'ns doen. :person_shrugging:

2 likes

Ja zou je niet vermoeden maar toch wel. Erg betaalbaar ook en aardig wat keuze als je van dimsum houdt

3 likes

10 punten!

2 likes

Nóóit zelf gegeten, maar van gasten hoor je ook veel… Nederlanders zeggen… echt chinees eten. Chinezen: iets minder nederlands als andere chinese restaurants. :rofl:

3 likes

:face_with_hand_over_mouth::white_check_mark:

1 like