Oh nog even een plaatje van vandaag, omdat het kan …
Zwart Squale rubber! Ook lekker.
Ellende krijg ik vandaag bij m’n crafter blue bestelling een kaartje met buy 1 get 1 free dat haat ik altijd
Ik heb wel een oplossing voor je, maar die is niet zo netjes …
Bandje terugsturen door gebruik te maken van je retourrecht. Opnieuw bestellen, tweede erbij en de ‘get for free’ code invullen. Even wachten en hoppa: Twee voor de prijs van één!
Niet verder vertellen hoor, anders gaat iedereen dit stiekem doen.
Zat ik ook al an te denken
Had ik al lang bedacht boefjes maar zelf verzendkosten betalen en €20 aftrek
dus te veel gedoe. Als ze nou snel de blauwe weer op voorraad krijgen dan bestel ik blauw en oranje
Dat is exact wat ze willen, nog meer bandjes aan jou verkopen enne … het werkt!
Sorry, Lees dit stukje nu pas.
Ik heb deze:
Met name de 2 extra horizontale vakjes zijn fijn voor je tools en springbars.
Natuurlijk! miss dat ik het dit jaar bij 2 bandjes per maand kan houden ipv 2 horloges, NOT
Thanks ga ik checken
Sea Palace, aan de Oosterdokkade?
En nu in het Spaans !
Rij er al mn hele leven langs maar heb daar laatst dus voor het eerst gegeten. Op aanraden van een vriend die zowel chinees als kok is
Het is een Chinees restaurant. Dus dat zou worden: 海上宫殿. En o.k., if you insist, in het Spaans is dit: palacio del mar.
Ja, schijnt wel goed te zijn, he? Ook nog nooit gegeten, eigenlijk. Misschien ook maar 'ns doen.
Ja zou je niet vermoeden maar toch wel. Erg betaalbaar ook en aardig wat keuze als je van dimsum houdt
10 punten!
Nóóit zelf gegeten, maar van gasten hoor je ook veel… Nederlanders zeggen… echt chinees eten. Chinezen: iets minder nederlands als andere chinese restaurants.