Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Nee Archer, vandaag ff niet. Woensdag wel weer…

3 likes

Huh meer dan 24h niets gepost hier, iedereen oké? :sweat_smile:

En nu?! Want ik heb natuurlijk een hekel aan oneven aantallen :joy:

11 likes

Nou ok dan

12 likes

De GMT op jubilee blijf ik erg tof vinden :drooling_face:

2 likes

Dat is ook de enige, van alles wat er in 2023 is binnen gekomen, die er niet weer uit is gegaan :joy:
In chronologische volgorde :point_down:t2: (echt schandalig eigenlijk :see_no_evil:)

12 likes

:open_mouth:

Haha ja, en dan heb ik er nog 2 weg gelaten omdat het anders niet paste en de Matic en MM300 zijn van 3 januari ‘24 :sweat_smile:

3 likes

Say what?!
hugh laurie oh my god gif | WiffleGif

Son, I think you may have a bit of a problem.:grimacing: :joy:

4 likes

Haha ach als dat het ergste is :crazy_face:

1 like

Twee per maand? Valt mee toch? NOT :wink:

image

3 likes

Zeg heren ik dacht dat dit een veilige plek was, ik voel me aangevallen :sweat_smile: geeft niks hoor :kissing_heart:

2 likes

is het ook. Don’t worry. Lekker doen wat goed voelt voor jou! :+1: En het blijft onder ons, natuurlijk. Misschien nét eventjes een paar minuutjes langer nadenken, voordat je hierop drukt?

order-now-button - Limoli and Associates

:joy:

2 likes

Hoe is tie hier… Tijdje niet geweest, druk met verhuizen…
Komt de HFLE al in zicht? mis/wil weer een kek duiker natuurlijk he :sweat_smile:

5 likes

Alles o.k. hier. Het ligt zeker niet stil en we zijn druk aan het aftellen.:sweat_smile:

4 likes

Ik heb @junior al een paar daagjes niet gezien, eens kijken of we die zo wakker krijgen want hij is goed in kleuren combineren :wink:
Maar heeft ook een voorkeur voor oranje, daar moet ie even overheen stappen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat vinden we? Ook tof op oranje? Of niet? Ik heb nu de zwarte besteld (rechtsboven), blauw was nergens op voorraad maar bestel ik sowieso nog een keer als de band bevalt.

Én ik heb 2 originele Squale rubbers voor de Matic maar ik wil eigenlijk een wat ‘stevigere’ band erbij. Misschien zo’n sailcloth (maar lijkt me zo oncomfortabel)? Of een canvas ofzo (idem) of een dikke zwarte lederen band? Weet dat een duiker niet op leer ‘hoort’ maar op de choco Matic is het ook gewoon mooi :man_shrugging:t2:

4 likes

Ja, ik kijk er ook naar uit, ik heb zin in lente/zomer met die mooie HFLE duiker in frisse kleuren! (volgens mij hebben de wijzers een oranje accent? → oranje tropic band?)

Mijn super is geweldig, maar wel behoorlijk dressy :slightly_smiling_face:

10 likes

Ik lees mee!
Ben alleen even een soort van ‘druk’ ofzo … :wink:

PS Oranje is altijd goed op een Squale Matic (of 1521).

Vind het op jouw blauwe Seiko ook niet gek! Mooie band ook, sluit keurig aan enzo. Ik zeg: Doen! Lekker zomers. :sunny: :beers:

11 likes

Die van Barton zitten klote. Geloof dat Artem wel goeie maakt maar die zijn 130 USD. Vind ik een beetje duur persoonlijk.

Die oranje strap staat top op die Seiko vind ik!

2 likes

Ah gelukkig :wink:

Ja ik moet ff nog zo’n summit in oranje bestellen voor de matic, en weer 2 setjes van die (te) dure springbars uit Frankrijk :sweat_smile:

Top :+1:t2: ik ben daar zelf niet goed in, ik heb toevallig 1x een voltreffer gehad met de rode summit op de GMT :joy: Eens kijken of de band an sich bevalt en dan snel een oranje er bij :slight_smile:

Ook die zien er verrekte stug uit, en dan vind ik 130 ook te veel :sweat_smile:

Ik moet ook eens een soort van banden-opberg-systeem hebben (nu liggen ze opgefrot in een broodtrommel :laughing:), volgens mij heb ik @Kleine_gup_in_grote_oceaan wel eens iets van alie zien posten?

2 likes

Ik heb begrepen dat de Sailcloths van onderstaande shop wel goed worden gewaardeerd. Daarnaast wordt alles al inclusief vat berekend, wat je dan ook afrekent, waardoor er geen extra importperikelen zijn.

Eensch!

12 likes