Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Buongiorno Squalista’s!

We mogen weer aan het werk! Maar eerst koffie/thee/latte/etc.!

Oh ja, ziek zijn doen we in het weekend :rofl:

11 likes

Toch ook wel écht fraai :sweat_smile:

12 likes

Zeker! Gewoon houden, dus!

3 likes

10 likes

:star_struck:

2 likes

Heel gaaf!

2 likes

Blijft een mooie hoor!

1 like

Hier een trotse bezitter. Blijf het een prachtig horloge vinden waar ik echt van kan genieten als ik 'm om heb. Het is er voor mij echter wel eentje voor lekker weer en korte mouwen, voornamelijk vanwere de dikte. Dus die zien jullie weer als de lente in de lucht hangt!

5 likes

Merk dat ik dit sowieso met de dunnere 1521 ook al heb. Met lange mouwen (overhemd of jas) draagt hij wat minder handig. Met een lossere trui ofzo wel weer oké voor mij.

4 likes

Zeker!
Groetjes van zijn datumloze broertje … :sunglasses:

Nog even geduld aub …

giphy

:beers:

9 likes

Ja zeg,

I-mean-duh GIFs - Get the best GIF on GIPHY

doe 'ns even een foto, dan!

4 likes

Haha prima hoor! Maar wel in de doos! Vlak boven z’n grote concurrent, mijn seamaster quartz.

8 likes

Die Farer is ook wel lekker! :star_struck:
Ik zou zo’n doos niet kunnen hebben, iedere dag twijfels en gedoe. Stress! Welke doe ik om enzo …

1 like

Ook een mooie klassieker, natuurlijk!

3 likes

En daar krijg ik dus geen enkele klik mee. Heel lastig.

Heel simpel. Business casual de LLD of de Seamaster. Informeel de Squale en bij een pak de Meistersinger.

2 likes

Dank! Ik kan echt genieten van dit horloge. Die klodders vanille tritium zijn echt geweldig. En heerlijk draagbaar. Volgens mij is het er nog een uit 1995 ook dus de eerste “Bond Omega”. Echt een feestje, zou ‘m niet ruilen tegen een moderne smp.

Maar laten we niet vergeten wat er op de kroeg op de gevel staat dus een plaatje voor de sfeer!

11 likes

Ik herken dit wel. Ik heb mijn 1521 na de laatste zonvakantie in oktober niet meer gedragen…
Op naar het betere en mooiere weer!

1 like

Gaan we een sailcloth proberen of zwart leer?

9 likes

Ik zou zelf gewoon voor zwart rubbâh gaan … :sunglasses:

Leuk doekkie trouwens! :joy:

12 likes

Hij zit op de OG tropic en ik heb ook die band met oranje fliepeltje :wink: (vind de tropic mooier) super comfy maar hij zou wat steviger mogen liggen van mij :sweat_smile:

Lang leven Sorbo :stuck_out_tongue_winking_eye: :v:t2:

2 likes