Nee, ook deze van Chrono24, net als de ChocoMatic. Er staat van alles op dat flink aan de prijs is, maar heel af en toe duikt er wel iets leuks op.
Volgens Sellita zelf wél.
Ach ja, één klikje. Dus no-date.
Volgens Squale Elaboré.
Dit is allemaal op te zoeken hè…
Ja klopt maar toen het over de HFLE ging (die krijgt wél een ghost-date) zei ik dat mijn super het niet had en toen zei volgens mij Roy dat ze bij Squale de 1545 niet zonder datum hebben.
Rustaaagh net gedaan, en de 1521 ook dus dat heb ik fout gezegd. Dan zal de militare ook no-date zijn en geldt het alleen voor de 1545 (die heeft géén elaboré maar ‘standard’)
Topper!
Heet dat zo, een ghost-date als het datummechaniekje wel aanwezig is maar niet zichtbaar?
Ik heb weer wat geleerd! Thanks.
Is ook mijn ervaring op Chrono24. De Master MM heeft ook een hele tijd op Uhrforum te koop gestaan, twee zelfs. Beide als nieuw en beiden rond de jaarwisseling verkocht vandaar dat ik even een 1+1 deed. Tel daar DHL bij op en jij had zomaar een van de twee kunnen zijn.
Ben heel benieuwd naar hoe 'ie bevalt enne wat leuke daglichtfoto’s hoeft van mij niet hoor.
Lekker hoor
Als dat zo is dan is dit een rare:
Zou een militaire zijn waar een fume dial in is gegaan. Maar zie toch echt een datum🤔
Ik zie ook een datum!
Wellicht dat Jaap een foutje in de tekst heeft gemaakt en anders heeft de 1521 Militare wel een ghost-date of hoe dat ook heet. Of is niet alleen de plaat gewisseld maar ook het uurwerk. Ik weet het allemaal niet … misschien kan @royke74 dit verklaren. Aan het certificaat te zien komt deze oorspronkelijk bij Q vandaan.
(Bron: ten2two.nl)
Mooi ding trouwens!
Mijn Thalassa (Matic) heeft wel degelijk een no-date uurwerk, getuige de werking van de kroon.
Uiteraard, dit was oorspronkelijk een 1521 Blasted Militaire met zwarte dial. Het gehele uurwerk is geswapt. Jaap heeft geen foutje gemaakt dus.
Kolere, zeg! Ben even een paar uurtje niet in de kroeg en er is weer van alles gebeurd!
Ik niet. Draag standaard minimaal enkele dagen per week een van m’n 1521jes. Zijn gewoon heerlijke horloges.
Yes, please!!!
Stoer ding zo, man! En stoer dat je dat zo even zelf fixt!
Super tof horloge, man! Congratulazioni!
Lekker bezig, mannen! Cheers!
Haha, een snelle ninja-edit met nog wat toevoegingen. Nou is het helemaal helder. Thanks Roy!
… @SuperC, met complimenten van de buurman!
Ik dacht ook eens te hebben gelezen dat die 1521 militaires een ghost-date hadden. Maar niet dus? Dan is mijne extra speciaal denk ik.
Thanks Ed!
Mooi man!! Top! Gefeliciteerd
Goedemiddag heren, ben niet heel actief geweest, de laatste dagen.
Waar ik maandag nog heel stoer
riep, lag ik dinsdag uitgeteld in m’n nest. Ben weer iets aan de betere hand. Dus morgen maar weer eens kijken of we kantoor onveilig kunnen maken.
Veel gebeurd hier, met bundbezels en ghost- en no-dates.
Oh ja, dan is ook nog de week reeds door de midden .
Fijne woensdag, leute!
Beterschap, buddy!