Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Same!

1 like

Zo kijk ik er ook telkens naar.

2 likes

10 likes

Zoals eigenlijk elke Matic mooi is … :sunglasses:

Goedemorgen mannen! :coffee:
Fijne zondag.

11 likes

Ik zie zojuist op een Knèkkerbrødforum (een Zweeds horlogeforum:sunglasses:) het volgende voorbij komen:

Kan het gemist hebben maar is dit een puur Zweeds dingetje of gaan ook hier - en verder in den wijde wereld - de prijzen omhoog en zo ja, met hoeveel procentjes? Ben wel benieuwd!

3 likes

Ik was in de veronderstelling dat het een wereldwijde lijstprijs verhoging is. Met hoeveel procent, weet ik niet. Maar het is best veel!

2 likes

Ninja move van Bet360, @Royce?

1 like

Gifje werkte niet :sweat_smile:

2 likes

:joy:

1 like

giphy

3 likes

Goede middag!
Squale Zondag… Als je het snel hard op zegt klinkt het lekkerder :joy:
Week of 2 deze niet om de pols gehad, dus genieten :laughing:.

Prijzen omhoog zie ik. Goed verhaal, kwaliteit hoog houden… Weet niet, prijzen van alles vliegen omhoog… Gelukkig hebben de oplage van 100,l stuks die al besproken is haha.

Fijne zondag iedereen

7 likes

:crazy_face:

1 like

Ja, hoorde het ook gisteren, van de mannen van Q. Maar ook dat je daar in ieder geval nu nog even tegen oude prijzen kunt kopen. Dus, heb je nog iets op het oog, sla dan nu je slag, zou ik zeggen! :person_shrugging:

Moet me nu even beheersen, met de HFLE24 op komst. Nee, nu effe niet, nu effe niet!!! :grimacing: :sweat_smile:

2 likes

Vandaag ben ik min of meer veroordeeld tot mijn GMT, maar dan denk ik toch weer: Wat ligt mijn GMT-tje toch eigenlijk super lekker op de pols.

En die kroon? Die kroon zit van z’n lang zal ze leven, niet in de weg!! :sunglasses:

13 likes

Wrom? Geen straf toch want

Draagt wat mij betreft (véél) beter/lekkerder dan de Matic hoor :sweat_smile:

Edit: maar vervang (=laat vervangen) die bezel nou eens man :face_holding_back_tears:

2 likes

De vrouw had weer wat bedacht hoor op de vrije zondagmiddag… Pff

En nog een plaatje voor de sfeer:

11 likes

Nee. Hier moet ik echt nee op zeggen. Ben bekend met allebei. Maar de Matic, met z’n Von Burenkast, vind ik echt beter zitten dan de 1545. Die laatste is zeker een prettig dragend horloge. Maar ik ken eigenlijk niets dat de Von Burenpasvorm overtreft. :person_shrugging:

Ach, gezellig toch? :blush:

4 likes

Lekker man, de IKEA op zondag … :joy:
En dan thuis samen klussen!

e487a6b6-5e54-417b-a860-eea749d276d7_480x270-ezgif.com-optimize

Ben het het er niet helemaal mee eens. Net zoals @TagEd ben ik groot fan van de Von Büren kast(en) maar als ik zie wat jij allemaal al geprobeerd hebt op dat vlak dan snap ik dat je dit schrijft. Je bent gewoon helemaal verknocht aan de - overigens erg toffe - GMT … of je hebt gewoon hele rare polsen! Dat kan natuurlijk ook. :beers:

4 likes

:joy::joy:

Komt wel :crazy_face:.

Hij draagt in ieder geval wel een stuk kleiner dan de Matic.

3 likes

Ik heb het over de oude 1545 in 40mm hè, vs een Matic dus geen 1521 :sweat_smile: misschien ligt het ook aan de polsomvang én vorm (de mijne zijn redelijk plat). Dus bij mij zit toch echt de GMT beter dan de Matic :nerd_face:

Ik wel (voor mijn pols dan), een mm300 bijvoorbeeld of een 1545 GMT :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik denk dat ik er van de 24 die de revue hebben gepasseerd in 2023, zo nog een stuk of 10 kan aanwijzen die minstens net zo mooi/fijn (zo niet fijner dan) als de Matic dragen (opnieuw: op mijn pols in ieder geval).

Dat zal het zijn dan :man_shrugging:t2: ca. 17.5cm en vrij plat (denk ik).

En ik ook hoor! Maar dan met name omdat ik ze visueel mooi, bijzonder en interessant vind. Ik vind de pasvorm/het draagcomfort alleen niet super speciaal. Mag ook gezegd worden toch :face_with_peeking_eye:

4 likes