Nondejus die heeft dus wel een gepolijst randje dat wil ik op m’n Matic ook
Das een moeilijke, dat blauw en titanium is prachtig. Beide hebben dat heerlijke oranje erin verwerkt zitten Maar de Thalassa heeft weer geen datum ( dat is voor mij altijd weer een pluspunt)
Ik weet het niet echt maar heb mijn stem aan de Palombari gegeven
Toevallig exact deze
om de pols gehad, vandaag en is echt wel een cool ding hoor!
En aangezien jij je
maakt, is dat misschien ook wel een goeie voor jou. Ja, ik zou gewoon lekker allebei doen. Maar ja, dat ben ik.
Oké, vanavond heb ik de Palombari omgehad. Als ik zou moeten kiezen op uiterlijk, ga ik toch weer voor blauw. Daarnaast draagt de Palombari ontzettend licht door de titanium kast!
Moet ik kiezen tussen de blauwe Thalassa en de Palombari, dan wint toch de Blauwe Thalassa!
Dat kan natuurlijk ook.
Oh wacht, … de straatprijs viel deze keer ergens anders.
Vast niet! Hij is al lang genoeg weg, dat ik mag aannemen dat hij al thuis is.
Nee man, reed lekker door, terug vanuit Belgenland! Alweer lekker op de bank, thuis.
Hahaha, ik ben ook net een 40 minuten thuis, bij moeders. Was om 22 uur gaan rijden.
Topavond gehad!
Met dank aan @royke74 , @MotoSkooly , @Archer , @Kleine_gup_in_grote_oceaan en natuurlijk de geweldige kookkunsten van mevrouw @royke74 en de rest van het zeer prettige gezelschap!

Het was ook een topavond! Lekker eten, thanks to
En de gezellige avond, met dank aan iedereen hier boven. Thanks voor het benoemen Ed!
Zo ja.
Maar dan ook de lichtere blauwe met oranje minutenwijzer.
Maar hebben deze geen saffieren inlay?
Ah, even opgezocht: je hebt gelijk, is saffier.
De Bianco heeft weer geen opgelegde indicies. Wel een ietwat specialere insert: ‘Bezel inlay made of crystal and two-colored enamel with matte indices and numbers’.
heb ik hier nog nooit gezien, trouwens. Weet nooit zo goed wat ik nou van deze moet vinden: of ik 'm nou mooi vind of eigenlijk niet zo…
Lekker beetje uitgeslapen ook?
Ja, behoorlijk uitgeslapen. Werd pas om 10 uur wakker .
Ja, die vind ik dus wel weer heel mooi.