Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Nou ja, ik vind 1600 voor een 1521 veel te duur. Ook voor deze Opaco :sweat_smile:. Dan wil ik hem niet graag genoeg.

2 likes

Mooi, ik heb er 12 en doe dus mee! :sweat_smile:

4 likes

Ik wist dat je er veel hebt, inmiddels. Maar 12, dat wist ik dan weer niet. :sweat_smile:

2 likes

Lekker bezig, man! :grin: :+1:

2 likes

Meanwhile, @ the Squale workshop…

Wat een heerlijk idee dat de kundige dames en heren daar voor ons 100 van die mooie ice blue HFLE Squales maken! :partying_face:

Iedereen al klaar voor de #VrijdagMiddagBorrel, straks?
Alvast even een lekker inspirerend stukje muziek… :beers:

5 likes

Zullen vast prachtige horloges worden. Denk dat die wijzerplaat het goed gaat doen in het zonnetje!:sunglasses:

Jazeker, vandaag lekker vroeg klaar en als het goed is komt er een nieuwe lp binnen. Dus daar hoort natuurlijk een biertje bij🍻

2 likes

Moggûh!

13 likes

Buongiorno!

#TeamSquale

9 likes

Fijne vrijdag Squalistaas, is de bar al open :beer:
Bij gebrek aan een Squale dan maar Tudorledokie :wink:

8 likes

:joy::joy:

I say GMT

Goede Middag Tudor! :crazy_face:

8 likes

Yes, hier wel al, hoor!
Alleen vanochtend een afspraak. Dus de 5 zit al vroeg in de klok, vandaag! :laughing: Cheers, Squale famiglia en alvast een goed weekend! :beers:

11 likes

:hugs::+1::beer:

2 likes

Goed weekend :beers:

7 likes

Mag er ook gewoon zijn hoor, maat!

Volgend jaar niet meer, dan is ie naar Ferrari :crazy_face:

Lekkah weekend!

3 likes

:joy:

2 likes

Fijn weekend!

16 likes

Ik heb vanmorgen nog getwijfeld om hem om te doen, vandaag. Het werd toch de GMT!

1 like

Vakantie! Speciaal de Squale gekocht als vakantiehorloge voor het ruigere werk (valt eigenlijk ook wel mee hoor). Nu 2 dagen om de pols. Bevalt goed! :+1: :shark:

11 likes

Lekkere Green Ray!

1 like

Congratulazioni! :partying_face: :champagne:
Bij mij gaat er ook altijd een mee. Heerlijk!
Is dit idd de

Anyways, even een lekker plaatje opzetten in de Squale kroeg, tijdens deze #VrijdagMiddagBorrel!
20240216_153055

Goed weekend, iedereen!

6 likes