Grazie! Is inderdaad de Green Ray. Dat felle groene kleurtje valt wel lekker op. Echt een leuke plaat als je van groen houdt.
Zier er goed uit! Fijne vakantie gewenst
Klinkt als de naam van een kroeg!
Tuurlijk kijk ik mee, het is een lekker dikkertje.
Misschien moet ik ‘m ook maar eens proberen, maar ja … ik heb al een héle toffe Squale Matic!
De Palombari is net wat kleiner. Maar ook dikker.
Daarom schreef ik ook “lekker dikkertje” …
Ik denk trouwens dat ik een Squale Master best kan hebben. Vind ze mooi.
En lightweight
Heb gewisseld van mijn Planet Ocean op staal en moest eerst ff kijken of hij echt wel op mijn pols zat. Je merkt het niet
Zo ik was een weekje op vakantie waarbij de Matic mij mocht vergezellen, en dat heeft hij uitstekend gedaan
Maar ik heb net (eindelijk) de crafter blue op maat gesneden en das wel écht
O en ome @TagEd deze draagt wel écht beter (bij mij) dan de Matic Von Büren minder hoekig en scherp (wat ik wel mooi vind
)
Nice
Ik had niet anders verwacht!
Ik ben nog geen Seiko tegengekomen die ik prettiger vond dragen dan de Von Burencase. Maar hey, dat is om mijn pols, natuurlijk. Everyone’s different.
Nice, volgens mij heb ik deze nog niet eerder gezien.
Elke dag!
Er gaat werkelijk geen dag voorbij zonder gedachten aan iets anders. Er is zoveel moois, zoals bijvoorbeeld …
Of - om een beetje in de lijn van dit topic een keuze te maken - een fraaie Squale Master, zo’n tof dikkertje. De MM of misschien zelfs wel dat Polomding. Onderwijl blijf ik gewoon elke dag mijn Matic ‘Thalassa’ spammen! Want dat is toch ook een mooi en bijzonder klokkie. Oniedan? Houdt het trouwens verbazingwekkend lang vol aan mijn pols. Meestal heb ik na twee maanden alweer wat anders.
Ik las “plompzak arie”. Mag niet de bedoeling zijn van zo’n bijzondere naam als ‘Palombari’.
Dat gezegd hebbende, Goedemiddag allen!
En vandaag gewoon weer de GMT om!
Boomsma …