Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Kan ik me wel in vinden, alleen is deze wel weer heel dik, tikte hiermee met enige regelmaat de deurpost aan…

2 likes

Een halve mm minder dan de Matic :sweat_smile:

3 likes

Hoeveel inch is dat ook alweer? :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Goedemorgen Skûwàlisti! :coffee:

9 likes

Ik ben er uit mannen, nu de mm300 ook nog eens perfect op rubber blijkt te zijn

mag de Matic vertrekken, dus die is binnenkort te bewonderen in het blauw :sweat_smile: en ik heb ook géén idee waarom ik een SSC813 incoming heb :joy:

4 likes

Leuke horloges! Maar geen Squale, natuurlijk… Nou ja, we zien je wel weer een keer terug.
Moe The Simpsons GIF - Moe The Simpsons Youll Be Back - Discover & Share  GIFs
:wink:

4 likes

Ik heb dan gewoon nog een Squale hè :wink: moet natuurlijk wel een geldig entreebewijs houden :sweat_smile:

5 likes

Ach, ja natuurlijk!
YARN | Oh, my God, I'm so relieved. | Jane the Virgin (2014) - S02E06  Chapter Twenty-Eight | Video gifs by quotes | 23bb3393 | 紗

4 likes

Die zat zelfs 26 jan nog om de pols! :crazy_face:

7 likes

Da’s alweer effe geleden. :grin:

3 likes

Het zal me hier niet in dank worden afgenomen, maar ik snap deze beslissing best wel. Deze dikke Seiko duiker is ook wel heel erg vet. Zou er zelf ook voor vallen denk ik, wel op de stalen band want ik heb nu lang genoeg iets op rubber gedragen. :wink:

Fijn dat je de GMT er wel bij wil houden, dat is uiteindelijk toch degene die je 't langst bij je hebt. Dat wil wat zeggen. Squale rulez!

Maar ûh een SSC813? Omdat je ook een raceauto hebt gekocht of … :sunglasses:

4 likes

:joy:

Zéker, en ik kan het nog steeds niet precies duiden waarom maar is gewoon een (verrassend) schot in de roos :ok_hand:t2:

Vind ik ook een dikke plus, een originele stalen band, net als op de GMT. Vind het wel leuk om ook op rubber te kunnen dragen, en er zit een rubber/silicone bij maar die CB lijkt er ook wel voor gemaakt :+1:t2: (is ie ook natuurlijk :sweat_smile:) daarvan dus nog de blauwe en oranje incoming :laughing:

Dat is ook de reden dat ie vooralsnog nergens heen gaat, maar áls ik nu voor een one-watch zou gaan dan zou het toch deze mm300 zijn.

Haha was het maar zo’n feest maat, ik heb gewoon een degelijke gezinsbak (géén station :crazy_face: :ok_hand:t2:) met 2 van die herrieschoppers op de achterbank :sob: maar daar krijg je ook héél veel voor terug hè :sweat_smile: nee joh gewoon omdat het mij te rustig was :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik zat van 't weekend te kijken naar een quartz erbij. Dat is eigenlijk mijn ding, één automaat en één quartz… :wink: twijfelde aan een Forzo EnduraTimer (ook een raceautoding, een mecaquartz …) of weer een Marathon TSAR (staat er een te koop op eBay voor rond de 500, mijn budget). Of iets anders. Ik ben er nog niet uit.

Misschien maar beter dat ik er niet naar ga kijken, anders is ook hier de Matic exit. :see_no_evil: :joy:
Was al bijna gevallen voor een Sinn 857 UTC (die ik trouwens ook al eerder heb gehad). Ook vanwege de stalen band. Dat begin ik nu echt wel te missen.

spit-take-laughing

2 likes

Dat zou voor mij een instabuy zijn (wel het liefst zonder government markings :sweat_smile:), ik heb ooit de MSAR op staal gekocht maar wist niet hoe snel ik die terug moest sturen :joy: heb laatst wel even lopen loeren naar de 41mm omdat ze een ‘goede’ aanbieding hadden (-10% en gratis stalen band) maar eigenlijk vind ik ze veel te duur geworden :man_shrugging:t2:

Ja ook vet :ok_hand:t2: en staat nog op mijn te-proberen-lijstje :crazy_face:(Doxa, Sinn, Damasko en Sub39 en 101 atmos) ik vind alleen die stalen Sinn band niet zó heel mooi, die van Damasko wel maar daar de endlink weer verrekte lelijk :sweat_smile:

Edit: maar Sinn en Damasko hebben wel vrijwel altijd 2 kanten AR en ik denk dat dat voor mij toch inmiddels wel een no-go is. Ik zag laatst wel bij een van de 2 dat je als optie enkelzijdige AR kunt bestellen (voor een meerprijs :joy:)

1 like

Ja dat is ook een topper :+1:

:pensive: helaas is mijn horloge potje leeg.

3 likes

Ik denk dat ik het wel snap, hoor. `

Ondanks dat ik nog nooit een mm300 heb omgehad, heb ik het wel altijd een superdikk en moddervet horloge gevonden. Ik heb voordat ik überhaupt zelf een horloge kocht, vele uren op het forum naar mm300 modellen zitten kijken en zitten kwijlen. Echter nooit de “illusie” gehad dat ik er 1 op korte termijn zou kunnen bekostigen. Dat lijkt nu wel anders, dus…

Maar goed, nog steeds nooit 1 omgehad en misschien moet ik dat ook maar niet willen. Ik ben namelijk slecht in flipperen, denk ik. En ik wil ook niet alleen maar geld in horloges pompen.

2 likes

Ah joh, je moet toch ergens je geld aan uitgeven. :person_shrugging: :wink:

3 likes

Komt die HFLE nog dit jaar :stuck_out_tongue:

Zo koop ik straks nog een ander (Matic binnenkort in het blauw) Squale om de honger te stillen. :grimacing:

3 likes

Ja! Tenzij je het oud Perzische Noroez nieuwjaar viert, want dat is in maart. :crazy_face:

1 like

13 likes