Haha duidelijke taal!
Er staat een zwarte Thalassa op Catawiki. Niet dat ik daar rondstruin, maar Catawiki bevuilt Marktplaats nogal.
Altijd zo leuk, die marketingprietpraat van CataWiki.
Dit is namelijk een …
Extreem laag serienummer
Diezelfde zwarte nummer 3 komt uit Londen, want die staat ook al een tijdje te koop o.a. op eBay. Dus daar komt nog wel 25% bij aan BTW/invoer, bovenop de veilingkosten als 'ie afgehamerd is.
Ik vind trouwens de expertinschatting van CataWiki een tikje ambitieus. Voor €1650~1850 excl. alle kosten mogen jullie die van mij vanmiddag (nummer 10) komen ophalen! Laat ik eens gek doen voor dat geld, ik kom 'm wel brengen … nummer 4 in 't zwart staat overigens te koop in Amerika, via WuS of Reddit. Maar die is CONUS only, dus daar hebben we als Europeaan niks aan.
… enne Marktplaats, daar struin je natuurlijk wél rond!
Uiteraard, maar niet persé voor horloges. Ik doe nog best prima deals maken op MP.
Dit is echt een nagenoeg perfecte combinatie zo, prachtig!
Dit is wel een plaatje hoor. Netjes!!!
De super, maar ik ben een van de weinigen in dit topic.
Schaamteloze crosspost:
Mijn blauwe waar ik zo gek van ben:
Maar deze is ook wel prachtig:
De supersquale en de 1545 denk ik.
De supersquale is een echte skindiver. Klein plat en lekker vintage met heerlijke sunburst op de dials.
De 1545 is moderner en kwalitatief wat minder maar kost ongeveer de helft en ik vind hem echt enorm veel bang-for-buck persoonlijk (helemaal de HFLE waarbij we het datumvenster hebben geschrapt en er dubbele AR zosls bij de 1521 aan hebben toegevoegd).
Haha, wij posten bijna hetzelfde @Archer, great minds think…
De indices op de wijzerplaat van de super zijn wel geschilderd, geen reliëf, dat doet de 1545 weer beter.
Belachelijk veel te hoog bedoel je net zoals altijd daar
De mijne voor de helft als een ‘normale’ Matic ook afdoende is
Super is heerlijk
Ik op het moment een Sub 39 of zo’n 101 atmos, simpelweg om het feit dat ik die nog nooit heb gehad
Dank allen!! Ik denk dat ik Squale wat meer aandacht ga geven!
Kan ook niet anders met zo’n leuke influencing Squale pub!
Ja, dat is het wel hé. En toch is m’n honger nog niet gestild, zoals bij @junior wel zo is over het algemeen
Ik heb bijvoorbeeld nog geen 1521, maar ook nog geen gevonden, waarvan m’n pickle echt heel erg tickles.
Kijk, there ya go!
Ja, de Matic is al genoemd, natuurlijk. Ik vind deze versie het fraaist.
Máár, de Matic is net een tikkie groter dan de 1521 en ik persoonlijk vind 'm (dus) wel wat aan de maat. Kan nét om mijn 17 cm pols. Maar, ik vind 'm wat groot.
Welke dus echt een mooi formaat heeft, is de Super Squale. Vooral in deze kleur. Was ooit een UK only. Nu ook voor ons nederige Hollanders te koop.
Ook heel fraai vind ik de Sub39 GMT. Vooral in blauw en groen.
Nou ja, genoeg mooie opties dus, nog. Maar ik moet eerlijk zijn. Ik blijf het allermeest gecharmeerd van de 1521. Heb er dan ook 3, inmiddels.
Zeer fraai! De super is dan wel erg mooi, maar met zijn 38 mm wel klein
Kwestie van passen. Weet niet wat je polsmaat is?
De Sub39 klinkt bijvoorbeeld misschien op papier ook niet zo groot, met z’n 39mm. Maar in praktijk valt die dus, vind ik, weer wat groter. Integenstelling tot bijvoorbeeld de 1521 dan weer. Maar dat heb je inmiddels zelf ondervonden.
Overigens, er is iets heel vreemds aan de hand, in dit topic. Als ik één post omhoog scroll, zie ik posts tot september 2023!
Zien anderen dit ook?
Edit: hey, app gesloten en weer geopend en nu is het er weer. Pfjoew! Dacht even dat al die enorm waardevolle content, tussen september 2023 en nu weg was…
Ik zie ze vanaf september '23!
Jouw nieuwe telefoon is soms gewoon aan het spacen
Nou ja, ik zag dus even alleen de eerste 10 posts, uit september '23, dus. En daarna postnummer 2877. Daartussenin niks. Maar, zoals gezegd, app gesloten en weer geopend en nu weer alles o.k…