Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

:rocket: :face_with_spiral_eyes:
smoke weed | Trending Gifs

3 likes

Nein, nein, nein! Ich bin gestopt!

2 likes

Begrijp ook niet waarom al die paarse kabouters hier door de kamer dansen…

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

crying-reaction

… dat zou een ramp van ongekende proporties zijn!
Maar ûh, een app? Heb ik iets gemist. Heeft HF een eigen app? Niet dat ik er wat mee doe, want ik neem old skool deel aan deze gezelligheid; met een Macbook op schoot, bureau of elders. Mijn vingers zijn te dik voor dat gepruts op een iPhone en Siri snapt niet wat Squale is.

Squale plaatje voor de sfeer …

Deze mis ik nog wel eens trouwens, gewoon dé klassieke 1521 in polished uitvoering met een lekker oranje bandje erom. :star_struck:

9 likes

Ja die erg gaaf… de 2002 is een echte ondergewaardeerd model. Ze komen niet vaak in het wild voor :blush:

5 likes

Dacht het wel

12 likes

Als je met je telefoon op de desktopversie zit, kun je ervoor kiezen om de zogenaamde app te downloaden. Is eigenlijk niks meer dan de HF desktopbrowser als stand alone op je telefoon zetten.

2 likes

Het is inderdaad verschrikkelijk… en buitensporig veel ook, het kan maar zo 50% van de horloge advertenties omvatten😒

1 like

Oké, helder! Ik hou het even bij een tabblad. :wink:
Thanks.

1 like

9 likes

Dan zitten we wel op 1 lijn want ik vind de gele qua kleur erg slecht te integreren met mijn dagelijkse outfits in eigenlijk alle seizoenen.

Die gele zie ik wel om de pols van een duikinstructeur of een surferdude op de ABC eilanden of zo. :smile:

1 like

Kom zeg, wij zijn trotse, stoere Squaledragers! Geen bange konijntjes, toch?! :rabbit:

For god’s sake,
Fan Forum - View Single Post - [Picard] #6 -"The past is written, but the  future is left for us to write." May contain spoilers. S3 is coming  February 16th

5 likes

Ik zou hem gewoon rocken!! Maar goed, ik behoor dan ook niet tot de

:sunglasses:

3 likes

Jullie hebben wel gelijk maar ik heb al ervaring met een okergele knots van Breitling…

Ook 1 maand per jaar gedragen…

En als ik de spits af ga bijten met die gele 2002 en ik zet hem toch te koop na een maand dan heb ik niet direct het idee dat jullie hem snel en gretig over gaan nemen voor een goede prijs… :wink:

2 likes

Hahaha,

Die kans zit er natuurlijk altijd in. :sweat_smile: Misschien eens een gele Helson Carribean proberen… Of een gele Doxa?

Ik moet zeggen dat ik altijd wel een beetje van het buiten de lijntjes kleuren ben. Al is dat met horloges misschien anders, aangezien dat nooit 10tjes werk is.

3 likes

Ja, als je denkt dat je 'm toch (vrijwel) nooit gaat dragen, dan is het misschien niet zo handig om er een te kopen. Ik vind het zeker een geinig ding en zou 'm absoluut wel durven dragen, al is het maar de hele lente en zomer. Da’s toch 6 maanden per jaar (in roulatie met andere horloges dan, he). Maar ja, er is nog zoveel dat ik zou willen hebben… Zucht… :sweat_smile: :grin:

3 likes

image
Zijn er ook nog andere modellen ???

6 likes

Hoi!

22 likes

Hoi, op deze vrijdag!

Da’s toch dezelfde als de TAG Heuer 1000? Maar misschien had ik dat al 'ns gevraagd. :sweat_smile:

2 likes