Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Hoi! Ja klopt. Ze zijn identiek. Kast is destijds ook gemaakt door Squale voor TH.

3 likes

@Chlorophyl Ah, zie je. Precies! Toch een leuk horlogefeitje.:nerd_face:

Buongiorno trouwens, iedereen! :coffee:

Klaar voor het weekend?:partying_face:

12 likes

Vrijdag, opadag. Alvast mooi weekend

13 likes

Buongiorno!

Weekend! :sunglasses:

Monkeytown?

13 likes

Nee kidszcity.

3 likes

Buon pomeriggio Skûwàlisti! :beers:
Fijn weekend alvast …

Inmiddels wel!
Tijd voor een Budje, of iets wat erop lijkt …

1Xfx

Light! :joy: :see_no_evil:

12 likes

Tijd om weekend te vieren :raised_hands: :partying_face:

18 likes

Ja, Koen! Blijft mooi, de Bund!

1 like

Dank! Ben er ook nog steeds er blij mee. Hij krijgt veel polstijd vergeleken met de rest.

2 likes

Ik weet niet wat de rest is, maar ik snap het wel.

Heb ik met de Thalassa! Echter, de GMT heeft de afgelopen 2 weken de meeste draagtijd gehad. Gewoon omdat hij toch ook wel erg lekker draagt!

1 like

Draagcomfort is ook erg belangrijk. Dat gecombineerd met de looks bepaalt voor mij toch wel welk horloge is graag om heb.
Hij wordt soms afgewisseld met de squale cosc, seamaster, alpinist sarb017, sinn 104 en een bulova lunar pilot. Zo staat de collectie er tevens ook voor op het moment.

1 like

Nog geen ervaring mee, maar staat op het lijstje. Niet persé COSC.

Ook geen ervaring mee, maar een Sinn Chrono met de knoppen links (weet ik veel hoe deze heet) staat nog wel op m’n lijstje.

Staat ook nog wel op m’n lijstje. En een Hanhart Chrono op bund strap :sweat_smile:

Maar Squale heeft wel de boventoon :joy:

1 like

Op deze band helemaal mooi

1 like

Squale heeft inderdaad de boventoon. :slight_smile:
De COSC heeft vind ik persoonlijk een heel mooie brushed/polished case.

2 likes

14 likes

Nachtelijke lumeshot

10 likes

Sorry mannen, kon even niet bij de #VriMiBo zijn.:beers: Op stap met mevrouw TagEd. Lekker geshopt, gegeten en naar een concert van the great Mr. Paul Young geweest.:musical_score::musical_note::microphone::guitar::musical_keyboard::notes: Heerlijke trip down memory lane!:smiling_face_with_three_hearts:

De blue blasted 1521 was mee.

15 likes

Dan hebben jullie vast een leuke avond gehad! Nu lekker weekend en groetjes aan vrouwe TagEd!

1 like

Fijn weekend Squalisti!

19 likes

Fijn weekend!

14 likes