Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Leuke achtergrond :grin:

2 likes

Oh, maar dan heb je mijn auto nog niet gezien!
Shark Car : r/WeirdWheels

O.k. en nog even een plaatje van m’n wotd.

16 likes

Mooie Ford(?) Squale! Florida?

2 likes

Niet echt mijn auto of foto, hoor. :sweat_smile: Maar kom wel graag in Florida! :palm_tree: :sun_with_face: :sunglasses: En draag natuurlijk graag Squales! :grin:

3 likes

FLORIDA :partying_face: ga over twee weken, zeer benieuwd :sunny::tropical_drink::palm_tree:
Met een oranje bandje, met dank aan @junior

2 likes

Heerlijk! Veel plezier!

1 like

Oh jee … :see_no_evil:

Even wat eten en dan verklap ik “what’s in the bag …”. Het is geen Squale. :wink:

:beers: :sunglasses:

7 likes

Seiko ssc911p1😉

2 likes

out

3 likes

Mijn eerste toevoeging in deze kroeg.
Blij dat er nog een kruk vrij is :sunglasses::beer:

20 likes

Daar issie toch, die mooie combi!!

Welkom in de Kroeg, @wander!

2 likes

Ja, de 911? Niet die lichtblauwe?

1 like

Haha. De combi heb ik te danken aan Wouter, de vorige eigenaar. Ik heb al de nodige banden incoming, zal daarna een NA schrijven :facepunch:

1 like

Lekker man! Ik heb de andere combi’s nog niet gezien, maar ik denk nu al dat dat dit de mooiste combi of all is.

1 like

Gaaf dat groen en blauw!

1 like

Lekker dan, denk ik een mooie lichtblauwe suede band besteld te hebben bij ome Ali, krij ik de volgende opgestuurd. Kan je weer in discussie gaan, wilde een JPG foto van de opgestuurde band in hun bericht te plaatsen, gaat dus niet! Echt weer even balen, past zo mooi die blauwe bij de dial van de Squale, met oranje sticksels die weer mooi matchen bij de wijzers.
Zo even mijn frustratie van mij afgeschreven, sorry :innocent:

1 like

Thx, was voor mij ook een onverwachte combi

1 like

Tadaaaa… :partying_face:

Eerste uur bevalt goed!
… iemand een fraaie Squale Matic ‘Thalassa’ kopen? :joy:

Nee, die SSC937 was niet op voorraad bij Siebel. Die wil ik nog wel een keer bekijken, want dat lijkt me een hele frisse. Het is dus de 911 geworden. Ik had dezer dagen een soort van wedstrijdje met @Daffie wie 'm het eerst om de pols zou hebben. Het is volgens mij een fotofinish geworden! :wink:

Ik moet er even aan wennen, ik denk dat Blub het beter doet op iets blauws of zwarts … of de witte Summit. :star_struck:

14 likes

Wat heb je opgestuurd gekregen dan?

Hey, leuk! Da’s een solar, toch?

4 likes

Dit is ook wel een fraaie Seiko. Proficiat met je NA

2 likes