Leuke achtergrond
Mooie Ford(?) Squale! Florida?
Niet echt mijn auto of foto, hoor. Maar kom wel graag in Florida!
En draag natuurlijk graag Squales!
Heerlijk! Veel plezier!
Seiko ssc911p1😉
Ja, de 911? Niet die lichtblauwe?
Haha. De combi heb ik te danken aan Wouter, de vorige eigenaar. Ik heb al de nodige banden incoming, zal daarna een NA schrijven
Lekker man! Ik heb de andere combi’s nog niet gezien, maar ik denk nu al dat dat dit de mooiste combi of all is.
Gaaf dat groen en blauw!
Lekker dan, denk ik een mooie lichtblauwe suede band besteld te hebben bij ome Ali, krij ik de volgende opgestuurd. Kan je weer in discussie gaan, wilde een JPG foto van de opgestuurde band in hun bericht te plaatsen, gaat dus niet! Echt weer even balen, past zo mooi die blauwe bij de dial van de Squale, met oranje sticksels die weer mooi matchen bij de wijzers.
Zo even mijn frustratie van mij afgeschreven, sorry
Thx, was voor mij ook een onverwachte combi
Tadaaaa…
Eerste uur bevalt goed!
… iemand een fraaie Squale Matic ‘Thalassa’ kopen?
Nee, die SSC937 was niet op voorraad bij Siebel. Die wil ik nog wel een keer bekijken, want dat lijkt me een hele frisse. Het is dus de 911 geworden. Ik had dezer dagen een soort van wedstrijdje met @Daffie wie 'm het eerst om de pols zou hebben. Het is volgens mij een fotofinish geworden!
Ik moet er even aan wennen, ik denk dat Blub het beter doet op iets blauws of zwarts … of de witte Summit.
Wat heb je opgestuurd gekregen dan?
Hey, leuk! Da’s een solar, toch?
Dit is ook wel een fraaie Seiko. Proficiat met je NA