Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Volgens mij wel. Ik weet het nog niet eens … :joy:
Moet ook nog even achterhalen waar de rechter subdial voor is. Maar dat komt allemaal nog. Dit is best een leuk klokkie. Vind ik.

2 likes

Muhahahaha, not! Gefeliciteerd met de NA!

Deze?

3 likes

Haha :smile::+1: And the winner is…Junior! :trophy:

Hij is geweldig! Ben er ook zeer blij mee.

Btw vanavond ook de SSC937 gezien want Bram had 'm meegenomen zodat ik 'm kon besnuffelen. Hij is mooi…vooral de kleur. Maar…valt een stuk kleiner en ik vond de kastvorm een stuk minder dan van de 911.

5 likes

24uurs dial :smile::+1:

1 like

Da’s dan wel weer een mooie band!

Ja, dat vind ik dan eerder een voordeel dan een nadeel. :thinking:

Seiko Prospex 'Speedometer' Solar Speedtimer Chronograph European Exclusive  Limited Edition Mens Watch SSC937

Ja, die kleur is erg lekker! Zou door Squale gemaakt kunnen zijn. :grin:

9 likes

Yep, en ik kreeg deze dus:
Ziet @TagEd ook het antwoord :smiley:

Beetje van kleur verschoten vind je ook niet.

6 likes

Vind het lastig te zien, zo op die foto. Maar lijkt idd een andere kleur.

2 likes

Vergeleken met de band die KGIGO toch een heel groot verschil.
Of ze zijn in China kleurenblind, of het licht in China is blauw maar door de smog krijg je deze kleur :wink:

3 likes

Tja…

:point_up:

Ik heb dezelfde. Het is inderdaad niet dezelfde felle kleur blauw. Maar treur nog niet, ik denk dat hij nog steeds prima past bij de wijzerplaat. :wink:

5 likes

Dat zei ik ook tegen Assie, als het verder niets wordt bij Ali. Past ie nog altijd goed, meer bij de bezel en de wijzers vind ik.
Maar het is wel weer eens typisch Ali, dat de kleur afwijkt van de foto. Maar goed, met uiteindelijk 5 banden komen we toch een heel eind bij de Squale :wink:

3 likes

Gutemorgen, Liebe freunde!

11 likes

Heel tof, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

2 likes

Buongiorno, iedereen!
Ik heb trouwens een nieuwe outfit… Vandaag voor het eerst aan. :shark:
Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en zwemmen

10 likes

Staat je goed @TagEd! :diving_mask:

Dank!
Blijvertje? Hmmm …

Fijne dag Skûwàlisti. :coffee:

3 likes

Staat je Thalassa inmiddels al te koop? :rofl:

4 likes

controlling-laugh-laughing

4 likes

Ik heb mijn chrono-itch niet lang geleden met deze Hoffman gescratched. Ook leuk qua Mercury-killer…! :wink:

5 likes

Oh, en met de classic blasted in het blauw toch maar een nieuwe - tot nu toe complete - Squale-stavaza. Even bedenken hoe ik de inkomende PVD 1521 er straks bij drapeer… :sweat_smile: >

21 likes

J#s%s, Fkn Chr*st!

Moet even mijn in hoogte verstelbare bureau omhoog zetten. Zit ineens een beetje krap. :sweat_smile:

5 likes

Ik ben alweer een paar dagen naar de Seiko Speedtimer Black Vision aan het kijken :sweat_smile:

1 like