Heerlijke Squalecollectie, Roy! Maar kunnen er nog best een paar bij, toch?!
De PVD 1521 komt eind van de middag hopelijk, en die Onda Azzuro staat ergens ook hoog op een verlanglijstje, net als - met stip binnen! - de Light Blue Matic. Maar misschien moet ik ook weer niet overdrijven
Ben je daar niet al een beetje te laat mee …
Toffe collectie man! WOW.
Hoffman heeft ook een All Black, naast mijn Midnight > Chronograph 40mm - Black | Black Dial | Sports Watch - HOFFMAN. Ik weet verder helemaal niets van chrono’s, maar vind deze wel heel erg tof.
PS, ik trek wel de grens bij vintage, en deze is voor mij ook wat aan de kleine kant, maar wellicht hier iemand? https://www.vinted.nl/items/4155937025-ticin-squale-medium-vintage-diver-watch?referrer=catalog.
Whoooow een indrukwekkende Squale collectie
Dit dus
Ik moet nog even wennen aan de humor in deze kroeg. Dit is een grap neem ik aan?
Ja, dat was het zeker! Anders had @junior wel een timer in de kroeg gezet, met daarin aangegeven binnen hoeveel tijd de Thalassa in het blauwe hoekje zou staan.
Dan hoef ik ook niet koortsachtig gaan kijken hoe ik zo’n aankoop nu weer aan mezelf moet verantwoorden .
Jazeker. De dag dat ik mijn Thalassa verkoop omdat deze Seiko Speedtimer zijn plaats heeft ingenomen laat nog wel even op zich wachten denk ik.
Maar, dat de Thalassa nog lang in mijn single watch collection blijft is helemaal geen zekerheid. Ik heb hem afgelopen week al spontaan aan iemand aangeboden, omdat ik iets anders leuks voorbij zag komen. Het is geen geheim dat ik inmiddels wel weer eens wat anders wil en dan liefst iets met een passende stalen Oyster-alike band. Maar zolang ik dat niet gevonden heb, blijft de Thalassa lekker de pols sieren. Het is namelijk echt een prachthorloge!
… nou ja, ik draag 'm nu even niet want ik moet even zekerheid krijgen over de Seiko.
Je bedoelt een SARX035 neem ik aan?
Haha, zoiets bedoel ik niet.
Misschien is een HFLE 2024 dan wel wat voor je met een oyster band!
Ja, die zou ik ook nog wel 'ns willen, misschien…
En die is ook lekker, idd. Maar die heb ik gelukkig al!
Yep, ook heel gaaf!
Nou ja, nog genoeg te wensen over!
Ik bij vinted
Hey, wacht! Ja, ik ben heel slecht in wie welk horloge heeft op HF. Maar had je deze al?