Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Je bedoelt je zwembandje? :crazy_face:

2 likes

Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk :rofl:

2 likes

Ik zal de weegschaal ā€˜s ā€˜n keer mee naar beneden nemen. Maar nu niet, al iets teveel ā€˜coming out’-momentjes gehad hier vandaag, er zijn grenzen. :wink:

4 likes

:rofl::rofl:

Jij zoekt 'm met die donkere bezel inlay? Oh, ik ben juist helemaal weg van de mijne met de metalen/metaalkleurige. Ik vind een donkere bezel te ā€œhardā€ ogen, bij de Onda Azzurro. En het schitterende contrast tussen het geborstelde en gepolijste van de bezel is zo heel goed te zien en maakt 'm helemaal af, vind ik.

20240125_112253

Zo klopt ie helemaal, voor mij. Dit horloge zegt: ā€œMediterranean Summerā€ als geen ander! :sunglasses: :cocktail: :palm_tree:

Analysis of Mediterranean destinations: Satisfaction, Transportation, and  Prices - Mabrian

What is a Mediterranean Climate? - WorldAtlas

82,400+ Beautiful Mediterranean Women Stock Photos, Pictures & Royalty-Free  Images - iStock

Ach, ik verlang zo naar de zomer! En m’n Squales ook! :grin:

12 likes

Leuk gevonden die foto, zou zweren dat ik het was :wink:

1 like

OK, nog eentje dan, een paar obsessiedingen van vandaag komen bij elkaar:

Het chrono-uitstapje:

De nieuwe aanwinst:

En de aanvullende obsessie met bandjes, deze heb ik net besteld met bovenstaande twee horloges in gedachten

Heel benieuwd.

6 likes

Ehhh U bent een Squale liefhebber? :wink:. Lekkere box vol Squales :+1:

2 likes

Maar draagt links, jeetje wordt een beetje verwarrend :wink:. Ga natuurlijk niet zeggen, hoezo? :rofl:

1 like

tomorrow I will be back to my old level TL-3, it doesn’t matter much, but I can give more likes to my HF friends, like you :wink:

3 likes

Als je op een maandagavond komt zit ik er ook :crazy_face:

2 likes

Die is gaaf!!! Gefeliciteerd!

Hoe heet deze?

Mijn lijstje wannahave squale groeit steeds , is dat normaal?

Edit: ik zag het tijdens het bewonderen van de 1521 Blasted classic in het blauwe gedeelte: het is de PVD 1521.

Ik begin te beseffen dat het squalevirus een apart virus binnen het horlogevirus is. Help!!!

4 likes

Mooie aanwinst gefeliciteerd :ok_hand:

Ik zit hier weer veelste veel te kijken de laatste tijd…Heb de 1521 gehad die zat toch wel lekker op de pols maar is kijken waar dit eindig.

3 likes

Nee, niet op maandag. Maar veel plezier met de cursus! :nerd_face:

Ja en het is vrij heftig en hardnekkig.
Taaltoets over het coronavirus

Je komt er nooit meer helemaal vanaf. :weary:

Edit: here’s your proof! :stuck_out_tongue_winking_eye:
:arrow_down:

4 likes

Well, mate! that is all good and we are good! even without the physical :heart:!

Aaaah, je hebt studie materiaal nodig!

Did we forget to tell you something, my Fwend? :rofl:

Dat dus :crazy_face:

3 likes

Oh ja, buongiorno Amici van het goede leven!

It’s Latte slurping time!

9 likes

Waarom zien die ā€˜latte’s’ van jou er altijd uit als cup-a-soup :joy:

1 like

Ja, eenmaal besmet met het SqualeVirus en toetreding tot de SqualeNation, gaat het hard!

Ik ging in 2022 voor een eerste nieuwe horloge tot max 500 euro. Ik eindigde met een budgetverhoging en een nieuwe Squale uit Singapore! Nu anderhalf jaar later, heb ik 2 Squales, een derde onderweg en kijkende naar een vierde.

Maar goed, het kan blijkbaar nog erger met dit Virus! HĆØ @Royce :joy:

3 likes

Omdat we hier op kantoor niet hebben geĆÆnvesteerd in een goed apparaat en het met een Cupjes automaat en Starbucks Cups moeten doen. :sweat_smile:

Dan krijg je gekke kopjes koffie!

2 likes

Buongiorno SkƻwƠlisti! :coffee:

Jaja, ik ben er nog! Enne de Thalassa heeft het weer eens dik gewonnen van een nieuwe (andere) aanwinst: Klik. Logisch eigenlijk.

Waarom staat die ā€˜gewone’ Matic van @Vrieskou eigenlijk nog te koop?
Dat is toch een koopje! Of mis ik iets … :thinking: :sunglasses:

Ow, dat is koffie … :joy:
You could have fooled me!

9 likes