Dat is het zeker! Ik denk dat we gewoon onderbezet zijn met Squalenezen!
@Windhund is wel zoekende, volgens mij.
Dat is het zeker! Ik denk dat we gewoon onderbezet zijn met Squalenezen!
@Windhund is wel zoekende, volgens mij.
Dan liever thee of water
Hij staat op mijn lijstje, maar eigenlijk wil in wel een blasted blue, of iets meer stealth,… die classic blasted,…. En dan nog de twijfel: is de 1521 qua maat niet gewoon perfect? En maakt dat de matic voor mij een tandje te groot?
Ik zag ook ergens nog een Squalo Bianco die me interessant lijkt, maar die is weer niet blasted………
Mmm het lijkt inderdaad wel of ik zoekende ben.
Maar dan nog moet wel eerst weer een ander horloge er uit,…… ik heb wat kandidaten,… nu nog tijd en zin vinden om die te verpatsen.
Voorlopig vermaak ik me trouwens opperbest met de Green
Ray.
Die is mooi maar zal wel niet op de nominatie staan om te verpatsen?
Gelukkig drink ik maar 1 kopje per dag op kantoor.
Tja, de thee hier is ook niet te zuipen en daarnaast, ik moet de hele dag naar de toilet van thee!
Snap er ook niks van
Denk dat niemand mij m’n tweede mm300 gunt I’v got news for you, die komt er toch wel
Ik denk dat we de kroeg moeten omdopen naar Club Bizarre
Alle fotos die ik hier voorbij zie komen dan kan ik mij haast niet bedwingen om voor de HFLE een Squale te kopen… tot nu lukt t nog…
Vandaag de Seiko dan maar
Ben jij de man van het koppeltje dat dacht dat ze maar 3 euro hadden gewonnen met de Euro-Lotto? Wat achteraf 72 miljoen bleek te zijn… Ergens vorige week!
Heb ik na zitten kijken ik twijfel over de diameter.
Misschien kan @junior even een mooie salespitch voor mij houden (of @Kleine_gup_in_grote_oceaan nog een keer een foto uploaden van de Matic om zijn damespols )
Gewoon afspreken en passen en indien een goeie fit, kopen.
Met mijn 17cm pols, kan ik 'm net hebben. Maar ik geloof dat KGIGO daar nog ietsje onder zit, qua polsmaat, en die rockt 'm ook gewoon!
Ik kan ‘als ervaringsdeskundige’ alleen maar zeggen dat 'ie klein draagt, ik merkte eerlijk gezegd niet direct het verschil met de 1521. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat een maatje meer op mijn pols best oké staat. Vind ik …
Dit is natuurlijk geen eerlijk fotovergelijk, maar je kunt wel een inschatting maken. Mijn pols heefte en omtrek van 17,5cm.
Als je een grotere pols hebt dan 16,5cm, dan kun je het makkelijk hebben @Sjaak!
Mijn pols van 16.5cm
Mijn pols is 17.5 dilemma Diameter zou hierbij
Niet meer mogen bestaan😀
Door het Von Büren ontwerp draagt de Matic een stuk kleiner en zeer comfortabel!
dilemma Diameter zou hierbij
Niet meer mogen bestaan😀
Exact! @VriesKou Kassa 1 aub!