Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Is verder ook een heerlijke baan :wink:
Enige nadeel van werken is dat er zo een hoop vrije tijd in gaat zitten.

4 likes

Volgens mij wel, zag net een swiss made Festina van 2k. :sweat_smile:

1 like

Oh nou, zal toch eens kijken wat dat dan is.

1 like

Ik ben niet per se een heel groot fan van nato’s, maar ongeacht dat: dit lijkt, qua kleurencombi, wel precies voor elkaar gemaakt.

16 likes

Lekker bezig! Gave modellen heb je :ok_hand:
Groeten van een broertje

7 likes

Super. Bedankt man.
Dan overweeg ik toch op deze kras weg te werken met een DLW bezelinsert

7 likes

Ik vind die ook wel werken hoor, zou hem best op m’n bezel willen zetten. Waar heb je hem vandaan?

1 like

Zeker! Ziet er inderdaad voor elkaar gemaakt uit.

1 like

:joy: Daar zouden ze iets op moeten vinden!

1 like

Oeh, dat was even graven. Ik kon 't in de mailbox zo snel niet terugvinden, maar ik denk dat 't deze was, vrij zeker daarover inmiddels: THE . AS. ULTRA . CLASSIC – BLACK ON SILVER – ALUMINIUM BEZEL INSERT FOR SEIKO SKX 007 / VOSTOK Z-09-BS – One Second Closer

Voor de zekerheid: ik weet dus niet zeker of 't past, hoop dat er morgen geexperimenteerd kan worden voor een bevestiging!

En nabrander:

De lume van de lumed ceramic insert van Monsterwatches kleurt echt wel heel goed met de gele lume van de Militaire. Ik vond ‘t destijds helemaal niet passen bij m’n SKX-en. Het zou bijna weer gaan kriebelen…

8 likes

Net ook even gekeken. Zie dat de binnendiameter van de skx insert wel iets groter is, c.a. 0.5mm. De bezelinsert wordt net als bij de skx met 3m tape geplakt. Dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

Ik ga een insert bestellen en het uitproberen, zal nog even op zich laten wachten✌️

3 likes

Freediver Vincenzo Ferri was laatst even een stukkie onder water aan 't zwemmen (op 98 meter diepte), uiteraard met z’n Squale om. :ocean: :shark:

8 likes

Buongiorno, Squalefans! :shark:
Iedereen weer een beetje uitgerust, na dit mooie weekend? :sun_with_face: Werk ze weer! :muscle:

12 likes

Buongiorno Squalista!

Zeker!

Fijne maandag!

11 likes

Kwam deze tegen op FB. Mooi stukje Squale-creativiteit!
Kan een afbeelding zijn van uil en servetring

7 likes

Heel leuk gedaan dat!

Wilde gisteren een Pet gaan borduren. Uiteindelijk niet gedaan, want technisch gezien: Fake!

1 like

Zoiets bedoel je?:smile:

11 likes

Ja, inderdaad!

1 like

Inmiddels zit de GMT voor de 2e aaneengesloten dag onopgemerkt om de pols :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat onopgemerkt houdt wel ook in dat ik niet meermaals naar m’n pols kijk en denk ‘wow’ :smirk:

10 likes

Na die mm300’s voel je gewoon niet meer dat er nu een horloge om je pols zit. Wat eigenlijk ook wel weer een fijn idee is.

Tenminste, dat heb ik met mijn GMT, als ik die om heb na veelvuldig de Matic te hebben gedragen.

3 likes