Heeft ook wat hoor. Witte plaat. Prachtig!
En Blaaaauuuw,……
Wat Blaaaaauw hoort te sijn
Wil ik ook weer eens de kroeg in, begint Assie te zeuren dat ik al genoeg gezopen heb dit weekend, oke oke ik was wat druk maar moet kunnen toch
Hahaha!
Mooie 1521, Fer!
Tot nu toe de enige, maar er zullen er meer volgen read my lips . Alleen dat kleine krasje op de bezel he, daarom post ik hem niet zo vaak, schaam ik mij voor
O wat ben ik je dankbaar, kan ik vannacht weer rustig slapen
Dacht dat ik de enige op het HF was met een krasje
Leg uit, ben nooit te oud om te leren
Kom op, Fer!
Zo’n wijze en levens ervaren man zoals jij, hoeft zich toch niet te schamen voor een horloge dat niet en feilloze staat is? Trouwens niemand!
Ik heb maanden lang m’n GMT met 3 missende lumen dots gepost .
Anderen kregen er de kriebels van hè @VriesKou , maar ik niet
.
Nou, en er zijn er dus meer die er zo over denken en dergelijke horloges displayen. Like @Gup!
Vergeet die krasjes !
Op wat voor band heb je deze?
Gup!!! op wat voor band heb jij deze?
Oeh!!
Ik heb ook nog zo iets in één van die blauwe doosjes liggen denk ik, maar nog niet de neiging gevoeld hem te proberen.
Ieder z’n smaak maar ik draag ‘m graag
Fijn om dat te horen, hoef ik gelukkig geen pilletje in te nemen . Maar er zal een keer een nieuwe bezel in gaan, gelukkig heb ik nog een paar andere horloges die ik kan dragen. Zonder krasjes, hou ze meestal in de stickers en anders alleen onder het mouwtje
Staal, zonder ook maar 1 krasje denk ik
Ik ben een beetje in de war, tegelijkertijd ook niet!
Telkens als ik een nieuw/ander horloge koop bloei ik helemaal op en wil ik even niks anders meer. Zo ook met de laatste aanwinst, mijn Citizen Tsuki-Yomi. Grote blij! Iedere keer zijn ‘de wittebroodsweken’ met een NA de leukste dagen en de aanloop ernaar is mogelijk nog veel leuker. “Heel fijn, maar waarom schrijf je dat je in de war bent?” Nou ûh, ik weet op dit moment niet wat ik nog met mijn Thalassa moet. En dat is geen grapje!
Het voelt nu echt als, dat ding zo snel mogelijk weg want ik wil de vreugde van het nieuwe weer wat vaker ontdekken, zoals ik dat nu ook weer met de Citzen heb. Vind ik toch wel een tikje verwarrend want de Matic is echt een tophorloge, maar op dit moment …
Sorry jongens, ik moest het even kwijt. Ik zie onze kroeg ook als een soort van therapieruimte, met een biertje erbij. Dat wel natuurlijk.