Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Je weet toch hoe we dat hier met een paar minuten kunnen oplossen…

@Windhund zoekt nog een leuke Matic. Eigenlijk die van @Sjaak, maar goed… Dit is dan weer een Thalassa.

Hahaha, gekkigheid natuurlijk. Maar what happened with 1 automatic and 1 Quartz?

Of koop je er een flipper automatic voor terug gezien :point_down:

3 likes

spit-take-laughing

Maar ûh, ik ga niks wegdoen zonder dat er uiteindelijk wat anders voor terugkomt hoor. Een automaat en één quartz blijft gewoon het credo. Het is inderdaad de “vreugde van het nieuwe”, dat voelt toch wel lekker hoor … :wink:

3 likes

Dat begrijp ik wel, ik ervaar het persoonlijk anders. Juist vreugde van het hebben gevonden wat ik zocht en het hebben ervan.

Ik vind vreugde van het nieuwe nogal gevaarlijk… Dan blijf ik op zoek en kost het echt een godsvermogen. :joy:

Maar dat is natuurlijk omdat ik geen flipperaar ben
:sweat_smile:

2 likes

Ik ben stiekem wel een beetje een flipperaar. Daar haal ik ook echt plezier uit! :innocent:

Dat ik mijn Thalassa al zo lang heb is echt wel een bijzonderheidje. Mijn eerdere 1521’s (3x) hebben het nooit langer dan 6 maanden volgehouden. Ik heb in de afgelopen jaren twee eerdere horloges gehad die wat langer om de pols zaten, een Marathon TSAR en mijn Astron. Toevallig beide quartz.

Als je voor één in, één uit gaat valt dat wel mee hoor.
Ja, soms een beetje ‘afschrijving’ … :sunglasses:

3 likes

@junior tijd voor een mm300-tje :crazy_face: :ok_hand:t3:

Edit: bij mij is het ook bijna altijd ‘het bezit van de zaak is het einde van het vermaak’…

3 likes

Je lacht, maar ik zag er net eentje bij onze vrienden van Q in de etalage! :sunglasses:
Ik kan helaas het verschil niet bijbetalen (of ik moet de Tsuki-Yomi ook weg doen) anders hadden ze al een mailtje van me gehad. :joy:

4 likes

Ja, dat dacht ik wel. Zo zijn er nog wel een paar hier in de kroeg, heb ik het idee. :rofl:

Misschien omdat ik nog maar net ben begonnen met de hobby: I intent to keep what I buy!

Dan is het natuurlijk ook logisch dat ik vreugde uit het bezit moet halen, ipv dopamineshotjes bij elke aankoop. :joy:

Zeg ik, dopamineshotjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Hahaha, die zag ik ook!

2 likes

Oja, een blauwe ook nog, met het oude datumvenster :+1:t3: exact als de mijne. Maar bij mij krijg je nog wat korting :kissing_heart:

Die groene in het blauw (snapte?!) is nou ook deftig geprijsd :wink:

3 likes

Die van 4 maandjes oud… Iets deftiger, maar kan nog deftiger, toch? :sweat_smile:

1 like

Niet doen. Mijn blue blasted is ook verre van perfect en toch geniet ik er volop van! :blush:

Ja, ik snap het. Dat heb ik de laatste tijd dus met vinyl. Ik móét af en toe gewoon een nieuwe plaat kopen. Dat voelt als ‘scoren’. Ik ben gewoon een vinyljunkie! :sweat_smile:

Dat is het ook wel een beetje. En dat is mooi, toch?! :blush:

Dat is heel mooi, broeder KGIGO! :pray:

2 likes

Mwoah dat weet ik niet hoor, vorige prijs was flink maar vd week ging er een snel voor meer en die was minder jong :wink:

2 likes

Misschien dat ik daarom mijn te maken keuzes meer dan eens overdenk en minder snel de trekker overhaal.

3 likes

Zo volwassen! Live a little :stuck_out_tongue_closed_eyes: verkoop je een paar gympen :sweat_smile: nee ben best jaloers op je, vooral dat blij zijn met wat je hebt zou ik wel wat van willen :wink:

4 likes

Dat doe ik juist door blij te zijn met wat ik kan aankopen en kan bezitten.

Ik heb tijden gekend dat ik niks kon kopen en dat m’n salaris opging aan de vaste lasten en dan moest ik nog eten.

Dan je leer (als het goed is) op een andere manier te waarderen.

Voor de duidelijkheid: Ik ben niet zielig en ook nooit geweest. Ik ben gewoon hardleers geweest, waarbij 1x op m’n bek gaan, niet genoeg was.:sweat_smile:

4 likes

Toch jammer dat ik jullie nu niet kan begroeten met een mooie Squale (is het al 21 maart!?!) :sweat_smile:

Desalniettemin: goooooeeeedemorgen!

3 likes

Ik kan het wel, maar ik doe het niet!
Solly. :joy:

Maar ook ik én Tsuki-Yomi wensen jullie een welgemeend …

20240311-IMG_4078

… goedemorgen! :coffee:

4 likes

Het begin van de tropicalisering…

13 likes

Nog een hele goedemorgen allen!

10 likes

Want? besloten deze niet meer te dragen tot aan de lente?

Flauw hoor!

Oke dan! Omdat ik veel affiniteit heb met Japanse tv :crazy_face:!

3 likes