Soms zit ik inderdaad. Maar deze moet je me wel even uitleggen, ik heb nl. helemaal niks met dat soort rare figuurtjes/tekenfilms. Gebruik anders even een afbeelding uit Jan, Jans en de Kinderen ofzo …
Ik voel me trouwens helemaal top met de Citizen!
Dus als je je daar zorgen over maakt, no worries mate.
Wat wil je weten?
Beide zijn prachthorloges, beide hebben een Von Büren kast/achterdeksel (onnavolgbaar!) en beide dragen - daardoor - top, beide smoelen ontzettend lekker (ja, ook de ‘normale’ Matic) enne tja … had ik al gezegd: Top!
Innhoeberre er echt grootte verschil is tussen de twee. Squale staat op de shortlist en zoek wat met opgelegde markers. De matic met met blauw/witte bezel heeft m’n aandacht getrokken
Ikzelf vind draagtechnisch gezien het verschil op de pols verwaarloosbaar. Het is op papier geloof ik iets van 3mm, maar je merkt er echt helemaal niks van. Mijn polsomtrek is 17,5cm en bovenstaande foto zijn beide op mijn pols.
Overigens is er ook een 1521 met opgelegde markers, als het je daarom te doen is. Dan kun je de COSC-versie kiezen (Bijv. de zwarte: Klik) of een limited, die o.a. door Chronofactum wordt verkocht: Klik (ook in het blauw te koop).
En nu wil ik nog die blue Blasted ervaren! En een Matic en en 1521 naast elkaar zien! En weten wat er nou zo geweldig is aan die nieuwe die 21-3 wordt onthuld.
Jouw Foto’s bekijkende begrijp ik het hier gehoorde adagium “ Als je een 1521 kan hebben, dan kan een Matic ook!“ niet helemaal.
En toch blijf ik nieuwsgierig!