Heren! Het voorjaar moet nog beginnen, ik begrijp jullie niet
Ik sta zowiezo op de lijst voor een HFLE op rubber dit voorjaar, dus een zomerse squale is niet ver weg. Tenzij iemand te laat was en hem wil overnemen, dat zou ik overwegen…
dat zowiezo niet, maar het spirituele broertje de Tudor BB36 staat wel op de shortlist…
Mijn kooplust is nog groot, maar een 1545 staat nog niet op mijn lijst…. Bovendien is mijn horlogepotje bijna leeg.
FTFY
En in welke wet staat dat je die Squale er niet gewoon bij kunt houden? Ik heb momenteel 12 horloges. Daar heeft niemand last van en ik zelf al helemaal niet! Ik ga toch zeker geen horloges wegdoen die ik gewoon nog leuk vind? Tenzij ik geld nodig zou hebben, natuurlijk. Maar dat is gelukkig niet zo.
Ik wel …
Ben nu zelf naar een MM300 aan het kijken, drie keer raden welke ik inruil.
Laat @VriesKou het maar niet horen!
Het is wel weer tijd voor een Squale plaatje trouwens, voor de sfeer.
Uit de oude doos!
Toch niet de Matic want dan ben je echt van het padje af
Zover ik weet is daar nog geen wet voor, ik moet niet teveel horloges hebben dat geeft alleen maar onrust… Komt bij dat ik op mijn werk alleen een G-Shock draag ik werk met een cnc freesmachine daar ga je geen squale of tudor omdoen😁
2 horloges is voldoende voor mij, overigens komt er nog een mooie seiko monster binnen🥳
Dacht laat ik 'm ermaar vanaf helpen
Sorry …
Ik moet dit even op me laten inwerken!
Ben het trouwens roerend met je eens, wat moet je met heel veel horloges? Onrust inderdaad. Nu is het pakken wat er ligt en de dag kan beginnen. Geen keuzestress.
Dat kan ik alleen maar toejuichen en aanbevelen!
O en eentje is genoeg ik weet eigenlijk niet waarom ik er een tweede bij heb gekocht
ik dacht ik ga ze afwisselen maar de groene zit nog ongebruikt in het doosje
Ik vrees de Thalassa maar hoop de citizen hoewel ik het wel snap want de Citizen zet financieel natuurlijk geen zoden aan de dijk en het duo is dan wat gevarieerder
Helemaal met je eens, zijn gewoon hoarders die van het padje af zijn. Daarom heb ik geen keuzestress “vandaag”
Op het forum gevonden. Erg blij mee
Mijn vrouw niet hoor, daar gaat het om het totale plaatje

Haha ja en zo is de diameter van de wijzerplaat ook nog een van belang
Ja naja lang verhaal kort dus; ik vind de 1521 net niet te groot en de Matic net wel te groot

Ik moet dit even op me laten inwerken!
Dat kan natuurlijk
Die seiko heeft een mooie wijzerplaat dat sprak mij wel aan enzo help je elkaar.

wat moet je met heel veel horloges?
Precies je kan er maar 1 dragen, heb in het verleden meer horloges gehad rond de 10 er blijft altijd wat liggen wat je niet of weinig draag.

Ja, Samurai dan. Die kan ik, net zoals de Matic, nog net hebben, op mijn 17 cm pols. Sumo was voor mij net effe te groot. Dus die draagt nog wat groter dan een Matic
Nu heb ik toevallig ook…
De Matic oogt denk ik ietsje groter dan de Samurai, omdat ie hoger is. Ergens tussen Samurai en Sumo in.

vandaag
Is @Assie62 de deur uit met jouw verzameling en heeft ze er maar 1 voor je achtergelaten?

rond de 10
Zoveel hoef ik er ook niet. Ik heb er momenteel 1. Eigenlijk 2, maar 1 wordt voorzien van een nieuwe bezelinsert. De derde, de HFLE, komt er natuurlijk ook aan.
En dan ben ik nog naar een laatste aan het kijken. Als het een 1521 wordt, dan komt er nog een 5e. Maar dan wel 1 van een ander merk en misschien wel quartz.
Ow, ik heb ook nog steeds geen festivalwatch!
Oké oké, 6 is dan echt de max!
Zeg ik nu!

1 wordt voorzien van een nieuwe bezelinsert
Die derde, is dat een mod?

Die derde, is dat een mod?
De eerste en de derde beide zelfs. Samurai heeft een andere Samurai bezel, insert en kroon.
Sumo: ik wilde heel lang heel graag de limited, maar dat werd alleen de wijzerplaat en after market wijzers en insert.