Eerlijk gezegd had ik dat ook gedaan …
Tudor is toch net weer even wat anders. Ik vind de Summit trouwens erg tof, ook door de subtiele rode (diepte)tekst op de wijzerplaat en het driehoekje op de duikring. Top!
Huh!?
Pas geleden zei je nog dat je overwoog om je Tudor weg te doen!
Je weet dat, als je eenmaal en Squale hebt gehad en je deze weer verkoopt, er bijna altijd weer een terug komt, he?! Snap überhaubt niet waarom je jouw Squale hebt verkocht. Volgens mij was je er heel content mee, toch? Waarom niet gewoon lekker allebei houden?
Diameter vind ik belangrijker voor het oog, lug to lug voor hoe het draagcomfort. Daar is het ook nog zo dat de vorm van de kast een hoop scheelt. Die Halios heeft 48mm l2l maar de lugs buigen erg af (nog meer dan die van de 1521).
Maar het is zeker een combinatie van alles. Dikte vind ik overigens nog belangrijker
Ik kan dit toch moeilijk geloven, had je je meetlint stiekem opgerekt?
Je camera op 1.3x zoom zetten. Dit geeft een veel realistischer beeld.
Uhm, nee… Had er 1 uitgeprint en die naast m’n meetlat gelegd, om te kijken of het wel klopte. Daarna de print uitgeknipt, om mijn pols gewikkeld en een plakbandje geplakt!
Dat is correct, na wijs beraad met mijzelf besloten om de tudor te houden.
Keuzes keuzes.
Dat zou best kunnen dit was nr2
Allebei houden is geen optie heb de hanhart ook nog🤷
zou ik prima kunnen hebben naast mijn Skwaalee!
Laatst al twee Seiko 5jes verkocht, but now gasp, the super has left the building:
net als mijn recent gekochte christopher ward overigens. Die vond ik in de praktijk te netjes, te chique om dagelijks te dragen. Altijd blij geweest met de super, enige 2 nitpicks waren afwezigheid van drilled lugs en geen fan van het bolle saffierglaasje. Waarom dan toch weg? Ik wil geen collectie, ik wil een paar fijne horloges: mijn garmin fenix om te sporten )een must), mijn no-nonsense loopt-altijd-goed quartz khaki field en een dagelijks horloge dat ik 90% van de tijd zal dragen, zowel casual als naar het werk als bij speciale gelegenheden.
Dat is ook een nette! Waar heb je die weggehaald?
Grazie!
Als een bus
Als je de 1521 en plat bedoelt dan heb je in principe gelijk, er zijn wel 1521’s met een bol glaasje. @Royce heeft er een paar van
De Super in ieder geval
Véél te groot man probeer eens een mm300
Amen!
Heb er een paar van maar vind er geen h*l aan dat klopt ik was omringd door apple en samsung watches
Dan nog pak je gewoon je Skuwaleh (en terecht)
Nog steeds te groot
ik wist al dat bij jou 4 dagen een ‘aantal weken’ zijn, zo ook nu weer maar ik snap hem!
Zeker, zei ik toch!
eej das mijn tekst maat
That’s what she said
Nog steeds…
FTFY
En dat wordt??? (een mm300!? )
Edit: hopelijk meld ik mij morgen weer mét foto
Haha ja en zo is de diameter van de wijzerplaat ook nog een van belang als je het buitendiameter hetzelfde of zelfs groter. Een kleine wijzerplaat of een taps toe lopende bezel ogen ook kleiner. En dan de dikte , de dikte van bodenmtot bezel vind ik met name belangrijk . Die top hat of dome vallen op zich nog mee als extra millimeters voor het oog
… dial is trouwens gewoon wijzerplaat hè.
Uuuuhh sommige engelse termen zijn in de horlogerie gewoon érg normaal, ik kan er ook niks aan doen dat jij niet weet wat inches zijn
En die raakt precies de sweet spot, zeker?
Waar woon je dan, zodat ik kan passen?
Heb laatst m’n summit gewogen in inches
Ik snap
van!
W
Heb wel wat eisen (36-38mm, minimaal 10bar, saffier, geen cyclops, geen chrono) maar weet het nog niet. Wil niet te overhaast te werk gaan en vooral ook passen in plaats van ongezien online kopen. Misschien eerst maar eens rustig doorsparen.
Helliemond!! Kan je nog kiezen welke kleur ook
Valt wel mee toch??
Dat klinkt als een explorer
Heb 2 polsen hè!
Kom wel een keer een veel te trage pitstop maken, als ik naar het zuiden rijd.