Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Ik knip ze dus wel altijd :smile:

4 likes

Ik steek ze altijd in de fik … :see_no_evil:
Nato (alike) bandjes fikken best lekker!

women-burning-things

Je moet het alleen niet in de auto doen. :joy:

:beers:

5 likes

Stap voor stap.
Schaar, knip, klaar.

Wel ff met een aansteker het afgeknipte randje dichtschroeien tegen het rafelen.

6 likes

Top Dan, dat ga ik eens uitproberen dan zit ie beter en mooier om de pols. Ik vind dat flappie zo waardeloos wat je dan weer onder die buckel moet doen en dan zit er ineens een gezwel aan je band :wink:

1 like

Even 'n update.
Het lijkt erop dat we bij de laatste

zijn aangekomen. Mogelijk zijn dit er echter minder, omdat zoals gezegd niet iedereen de poll heeft ingevuld.
Dus, als je nog een Squale HFLE2024 wil, dan is dit wel het moment! :warning:

Bedankt alvast en bereid je voor op een super gezellig uitreikingsfeest! :beers:

4 likes

Wat gaan we lekker he :sunglasses:

fototje nog maar dan:

Iemand zei me laatst dat de HFLE hem deed denken aan de Breitling Superocean heritage Sylth edition, hier een plaatje van een duiker met een sunburst blauwe plaat en een contrasterende duikring om een beetje een idee te krijgen van hoe tof dat eruit kan zien. (overigens is hij niet gebruikt ter inspiratie hoor).

9 likes

Ja man dat vindt ik ook niets, en dan ook nog dat zooitje terug geklapte stof aan de bovenkant op je pols :crazy_face:
En het is een klusje van niks.
Bandjes op deze foto;s zijn de geribbelde nato bandjes van Ali . In bijna alle kleuren te krijgen voor een paar euro. zijn goed en ook stevig.
Ik bestel er altijd een paar tegelijk leuk om af te wisselen.
Nu dus die groene om ( nachtdienst) was deze eigenlijk al bijna vergeten dat ik die nog had :upside_down_face:

10 likes

Ziet er goed uit hoor. Binnenkort ook maar is knippen :laughing:

2 likes

Ho ho Dan, ik heb daar personeel voor he. Mijn hoofdtaak is bankzitten en delegeren en dat is niet niks :rofl:. Maar ff serieus, heb echt wel een zwik aan nato bandjes, liggen allemaal tussen de bakken met full sets. Ga ik dus maar eens doorspitten en zet het personeel aan het werk. Ach arme assie :wink:

4 likes

3 likes

Buongiorno leute!

12 likes

Morgen :wave:t3:

10 likes

Hier kan ik natuurlijk geen kaas van maken… Hooguit een beetje tenenkaas? :crazy_face:

image

3 likes

Haha nieuwe sokken! Meer kan ik er ook niet van maken :joy: lagen ineens in m’n mandje :ok_hand:t3: :crazy_face:

1 like

Buongiorno, iedereen!
Zit vandaag aan een schandalig laat ontbijtje. :sweat_smile:

Maareh, wie gaat die laatste paar Squale HFLEetjes nog even kopen? Wie maakt ons los?:grin:

11 likes

Goeiemiddag allen! Ik was ff snel de regels rond de hfle aant checken, ik zie dat er na het stemmen (done, op zondag) een aanbetaling volgt van 50%, dus dat maar ff opzij gezet :white_check_mark:

16 likes

Helaas voortaan andere (=dikkere) jas en geen korte mouwen meer :sob:

10 likes

Hahaha net aan, hè!

2 likes

Haha en niet bijgesneden :grimacing: :+1:t3:

1 like

Heerlijk om dit te mogen zien!

5 likes