Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Blijft ook een mooie he!
Toendertijd aardig zitten twijfelen maar toch voor safe gegaan :joy:

Beetje spelen met de foto:

10 likes

Ja, ik vind het ook een mooi model! En eerlijk gezegd, ik denk dat ik deze nooit wegdoe!

1 like

Heel goed. Betekend dat je de juiste heb gekocht!
De mijne blijft ook :joy: :+1:t2:

1 like

:muscle::muscle:

2 likes

De mijne ook :stuck_out_tongue_closed_eyes:

15 likes

De mijne ook … :wink: :beers:

15 likes

Haha, de mijne ook. Alle drie en straks vier!!! :blush: Te donker hier voor een foto. Maar jullie weten hoe ze eruit zien, toch? Morgen weer een plaatje. Pfoeh, moe van dagje Amsterdam! Welterusten voor straks! :sleeping: Ik ga lekker dromen van de Squale HFLE2024, in die geweldige kleur: ice blue!!! :heart_eyes:

Oh en @estorino, geweldig, man! Geniet ervan! :baby: :baby_bottle:

3 likes

Deze ook :wink::beer::beers:

7 likes
6 likes

Deze niet. Knoop doorgehakt, droeg hem niet en dat is zonde.

7 likes

Jammer man, leuke uitgave en zonder datum is voor mij altijd :ok_hand:

4 likes

Ik vind hem ook echt heel mooi. Maar om de pols mist de klik gewoon. Is echt amper gedragen. Heb hem in het blauw gezet voor mijn aanschafprijs. Heb contact gehad met de designer en die kijkt ook naar mogelijke kopers. Er zijn er maar 50 van gemaakt, dus wellicht kent ie iemand die op zoek is.

Ben daarna wel Squale-loos. De laatste keer heeft dat maar een paar maanden geduurd haha.

5 likes

Ik weet nog wel een mooi exemplaar! En met de wachttijd komt dat overeen met een “paar maanden”. :crazy_face:

Buongiorno allemaal!

9 likes

Haha. Mooi horloge inderdaad. Heb alleen besloten af te bouwen. Vandaar de verkopen.

3 likes

Buongiorno!

18 likes

Hey gaaf, dat interview! Ga ik zo even rustig bekijken!

Ja, wel jammer. Maar o.k., begrijp het wel.

Nou ja, bekend probleem! En duurt meestal niet lang, idd! :grin:

5 likes

Ik had met AI even een squale horloge laten maken, zodat ik alvast hier mee mag praten!

:rofl:

Het is maar goed dat de mens nog steeds zelf horloges ontwerpt :nerd_face:

4 likes

Zou wel een mooie sketch zijn! :rofl:

Wel gaaf om te doen. Maar de oude Von Buren zou zich omdraaien in z’n graf! :dizzy_face:
Menselijk ontwerp smoelt idd nét effe beter, zeg maar… :smirk: :grin:

1 like

Iets zegt mij dat als een gerenommeerd merk dit ontwerp in beperkte oplage op de markt brengt er fors betaald wordt.

Deze deed het ook wel aardig als ik het mij goed herinner
image

4 likes