Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Baby is vandaag flink aangekomen, woei! :partying_face:Daar worden we happy van. ff een koffietje na een drukke ochtend.

12 likes

Is de week doormidden?
Ja toch, oniedan … :coffee: :beers:

10 likes

Zekah!

11 likes

9 likes

Even een stiekeme NA tussendoor in HFLE kleur :see_no_evil:
Blijft ook een fenomenale kast (voor mijn pols althans), heb al een SPB185 gehad :ok_hand:t3:
En de 6R35 jackpot met +0s/d :star_struck:
Maar ik twijfel over de kleur :speak_no_evil: vond de SPB297 mooier

10 likes

Ja, dat ben ik met je eens. De ervaring leert dat als het écht heel lelijk is, maar de prijs is écht absurd hoog, er altijd wel mensen zijn met aanzienlijk meer geld dan smaak, die het graag kopen. :laughing:
Gelukkig maakt Squale heel mooie horloges, die ook nog eens betaalbaar zijn. Voor mensen mét smaak. :blush:

Vind het wel een interessante plaat, door die structuur en de kleur past mooi bij jouw forumnaam! :snowflake:
O.k., niet zo mooi als een ice blue Squale HFLE, natuurlijk. :wink:

5 likes

Heel mooi. Inderdaad prachtige plaat!

Deze om de pols!

10 likes

En ook niet zo mooi als de incoming :heart_eyes:

Volgens mij ongeveer wat je getipt had ome @TagEd :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:t3:
Dus ik dénk dat deze linea recta terug gaat of naar iemand die naast het net heeft gevist :sweat_smile:

En waarschijnlijk dat de Super ook het veld moeten ruimen (want ook 38mm en BoR).

Als ie goed bevalt haal ik er de zwarte en bruine leren band bij en de zwarte tropic en dan ruimen we nog verder op.

Natuurlijk hou ik minimaal 1 Squale (waars de 1545 GMT) als geldig entreebewijs hier :laughing:

5 likes

Sh*t man ik was een adv. aan het maken maar ik durf het niet :sob:

2 likes

Houden dat ding!

out

3 likes

Met de wintermaanden op komst weer lekker op leer. De originele Squale leder staat hem zo gek nog niet.

16 likes

Een prachtig horloge, heb m zelf ook gehad maar bij mij zat deze niet echt lekker om de pols. Meer op mijn pols zeg maar een beetje wiebelig.

2 likes

Alvast gefeliciteerd, man! Ik vind het een mooi exemplaar! :star_struck:

2 likes

12 likes

Oh, maar die Nivada is heel tof! Congrats!!!

3 likes

Thanks, ik ook :raised_hands:t3:

Dank!

Misschien hou ik ze wel allemaal :see_no_evil: inclusief de SPB299 want :point_down:t3:

Zit ik alleen wel weer met ongeveer hetzelfde probleem als vóór de ‘grote opruiming’ :speak_no_evil: :joy:

Het houdt niet op, niet vanzelf…

5 likes

image

3 likes

Had overigens naar deze gekeken, om je helemaal trots te maken:

Maar echt (veuls) te dik, én jammer van de beige lume.

Toen kwam de Nivada voorbij (mét witte lume), waarmee je mij al een keer getriggerd had.

Nu hou ik op met vreemdgaan in de eigen kroeg :sweat_smile: heb overigens wel gewoon m’n 1521 om :crazy_face:

5 likes

Zoekt nieuwe eigenaar

10 likes

Are-you-proud-of-this GIFs - Get the best GIF on GIPHY

3 likes