Baby is vandaag flink aangekomen, woei!

Even een stiekeme NA tussendoor in HFLE kleur
Blijft ook een fenomenale kast (voor mijn pols althans), heb al een SPB185 gehad
En de 6R35 jackpot met +0s/d
Maar ik twijfel over de kleur vond de SPB297 mooier
Ja, dat ben ik met je eens. De ervaring leert dat als het écht heel lelijk is, maar de prijs is écht absurd hoog, er altijd wel mensen zijn met aanzienlijk meer geld dan smaak, die het graag kopen.
Gelukkig maakt Squale heel mooie horloges, die ook nog eens betaalbaar zijn. Voor mensen mét smaak.
Vind het wel een interessante plaat, door die structuur en de kleur past mooi bij jouw forumnaam!
O.k., niet zo mooi als een ice blue Squale HFLE, natuurlijk.
En ook niet zo mooi als de incoming
Volgens mij ongeveer wat je getipt had ome @TagEd
Dus ik dénk dat deze linea recta terug gaat of naar iemand die naast het net heeft gevist
En waarschijnlijk dat de Super ook het veld moeten ruimen (want ook 38mm en BoR).
Als ie goed bevalt haal ik er de zwarte en bruine leren band bij en de zwarte tropic en dan ruimen we nog verder op.
Natuurlijk hou ik minimaal 1 Squale (waars de 1545 GMT) als geldig entreebewijs hier
Sh*t man ik was een adv. aan het maken maar ik durf het niet
Houden dat ding!
Met de wintermaanden op komst weer lekker op leer. De originele Squale leder staat hem zo gek nog niet.
Een prachtig horloge, heb m zelf ook gehad maar bij mij zat deze niet echt lekker om de pols. Meer op mijn pols zeg maar een beetje wiebelig.
Alvast gefeliciteerd, man! Ik vind het een mooi exemplaar!
Oh, maar die Nivada is heel tof! Congrats!!!
Thanks, ik ook
Dank!
Misschien hou ik ze wel allemaal inclusief de SPB299 want
Zit ik alleen wel weer met ongeveer hetzelfde probleem als vóór de ‘grote opruiming’
Het houdt niet op, niet vanzelf…
Had overigens naar deze gekeken, om je helemaal trots te maken:
Toen kwam de Nivada voorbij (mét witte lume), waarmee je mij al een keer getriggerd had.
Nu hou ik op met vreemdgaan in de eigen kroeg heb overigens wel gewoon m’n 1521 om