Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Inmiddels had Chronofactum actief contact cpgenomen en aangegeven dat zij vonden dat het horloge beter hoorde te lopen.
Ik heb een retourverzendbewijs ontvangen en horloge is onderweg naar Duitsland.
Super service van Chronofactum!!
Bedankt Tom!!

2 likes

Keanu reeves thumbs up GIF, Celebrity GIF - GIFPoster

1 like

Die heb je nu toch al een tijdje te koop staan ?

4 likes

Goedemorgen mannen,

Bijna VrijMibo, maar wat een druilerig weer!

Anyhoe, werk ze voor de mensen die nog even moeten, waaronder ik!

7 likes

Tijdje uit de verkoop gehaald, maar draag hem zelden/nooit.

Aangezien ik zo wisselvallig ben als het weer en ik vanochtend wakker werd en het regende gaat ie toch naar het blauw :scream: voor heel even maar waarschijnlijk :upside_down_face: duss iedereen wakker?

Neeh ik draag de laatste dagen/weken eigenlijk toch alleen de 1521 (de 1545 is nog steeds bij Squale)
:v:t3:

7 likes

Xieeee Niets!

1 like

Nu wel :wink:

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-super-squale-sunray-brown-650/478106?u=vrieskou

3 likes

Buongiorno! :coffee:

Yeah, man!!!
Borrel GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Ja, klote! Moet straks loempia’s halen. Niet echt zin in. Nou ja, wel in de loempia’s, dus ga waarschijnlijk toch wel. :grin: :yum:

Overigens, nog 11 dagen totdat de winnaar van de HFLE2024 definitief bekend wordt. Dus, ga met een goed gevoel het weekend in en stem nog even op de Squale (en geeft eventueel je voorkeursnummer door aan Jur, per PB).
Hieronder lees je hoe je aan zo’n geweldige Squale HFLE, in ice-blue, komt!

1 like

En misschien zit er dan wel een complementaire Loempia van @TagEd voor je in! :rofl:

3 likes

Snel gegaan zie ik :smirk:

2 likes

Te snel :pensive:

3 likes

Vond nog lang duren, nee 12 minuten om exact te zijn :sweat_smile:
gelukkig, want daardoor geen gelegenheid voor twijfel :wink:

Hij krijgt een goed huisje.

7 likes

Zo, dat is idd snel gegaan! Maar ja, was dan ook priced to sell! Gefeliciteerd!

3 likes

Blijft ook een tof horloge wat mij betreft. Draagt echt heerlijk

Ik kon zelf alleen niet wennen aan de faux-patina lume. Als ze hem een keer in een andere toffe kleur uitbrengen met stalen bezelinsert en zonder faux-patina lume zou ik er zo weer voor gaan!

3 likes

Cheers, Squale amici! :beers:

En een heel goed weekend, met hopelijk wat beter weer dan vandaag! :partly_sunny: :sunglasses:

Edit: @junior zit nu echt al héél lang te typen. Benieuwd of ie vandaag nu eindelijk z’n autobiografie gaat presenteren, hier in de Squalekroeg! :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

controlling-laugh-laughing

… en alweer verkocht! :partying_face:

Gevalletje “drie keer is scheeprecht”. Het is een prachtige Squale maar ik geloof niet dat je 'm hier kwijt gaat raken.Ik hoop het wel voor je trouwens, want deze uitvoering mag eigenlijk onze kroeg niet uit.

Succes met de verkoop maar weer!

Netjes van @Chronofactum!
Service with a smile … :slight_smile:

Wat mij betreft kan de kroeg open! Ik ben klaar voor vandaag, ben ook klaar met dit herfstweer trouwens. Kunnen we niet direct doorschakelen naar de winter, sneeuwpret en schaatsen en dan op naar de zomer. Prima plan toch?

Dat is een goed idee!
Alleen moet ik dan weer de regen in … :thinking:

Ik wens je/jullie hetzelfde. Proost!

:beers:

Solly!
Ik liep zestigduizend berichten achter … :see_no_evil: :sunglasses: :joy:

11 likes

Oh btw, ik heb vandaag een ‘badge’ gekregen @fredpanarai1:partying_face:

Klikkerdeklik!

Iets om naar uit te kijken. Zet 'm op Ferry. :beers:

6 likes

Gisteren weer een sessie gehad met de coach, krijg alleen maar complimenten van haar. Tegen assie is ze ook wel lief hoor, maar moet weer terug van 3 naar 2 sigaretten p.d. Had haar al gewaarschuwd, krijgt wel weer een zwik nieuwe pleisters. Ben blij dat ik daar niet aan hoef te denken. Als assie een pleister vergeet krijgt ze gelijk die dag hoofdpijn, heb ik gelukkig geen last van. :smiley:

4 likes

Ik heb mazzel gehad. Mijn state of mind was kennelijk helemaal goed. Ik ben van 't een op het andere moment - zonder enige aanleiding of doktersadvies - zomaar en volledig gestopt (nadat ik er op die dag al 15 had opgestoken). Helemaal nergens last van gehad, niet aangekomen en ik heb geen alternatieven gezocht. Ik heb gewoon niet meer gerookt, alsof ik het nog nooit gedaan had en ook nu nog; ik kan prima bij iemand staan die wel rookt. Mijn aandrang is vanaf dag één volledig weg. Best wel raar. Ik geloof zelf niet zo in afbouwen en pleisters enzo. Als je er niet intrinsiek klaar voor bent, ook onderbewust, is het heel lastig en is de kans op een terugval (helaas) groot. En dat weet ik ook uit eigen ervaring.

Ik heb gewoon mazzel gehad, en ik ben er na 7 jaar nog steeds blij om … :wink: ben trouwens ook blij dat ik geen extreme ex-roker ben. Zo eentje die iedereen gaat uitleggen hoe verschrikkelijk het allemaal wel niet is.

Terecht!
Het is vaak hard werken. :beers:

Maar goed, Squale only …

Uit de oude doos! Blijft fraai, de ‘standaard’ 1521. :star_struck:

11 likes