Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Wat je daar schrijft, het is net alsof ik mijzelf hoor praten. Bij mij dus precies hetzelfde, werkt imo ook het beste. Kan ik Assie niet wijsmaken :wink:

3 likes

Prachtige Squale!!!

2 likes

Interessant dingetje op Marktplaats! Lekkere prijs ook, leuk.
Een Squale Matic met de uitstraling van mijn Thalassa, maar dan een beetje anders. Met datum enzo, het betreft de ‘normale’ uitvoering. Hoewel, normaal … :thinking:

:arrow_down:

… zou ik dat dan ook hebben, een automatisch Miyota uurwerk?

:beers:

2 likes

Nee. En dat heeft die ook niet mits hij hem niet vervangen heeft :joy:

2 likes

giphy

2 likes

Vink wel meevallen maar misschien ben ik verwend :upside_down_face:

3 likes

We zijn allemaal verwend volgens mij! :wink:
Kijk 's naar je linkerpols er vanuit gaande dat de Squale links hangt … :sunglasses:

2 likes

IMG_0138

3 likes

Thanks, man! :beers:

Eh, hmmm… No. :grin:

Nope.
Draag de mijne rechts. :man_shrugging:

2 likes

RichMajorEasteuropeanshepherd-max-1mb

… ook jij bent verwend! :wink:

3 likes

Geeft wél, tenzij je linkshandig bent, anders ben je gewoon een gekkie :crazy_face: :kissing_heart:

5 likes

Fijn weekend!

15 likes

Fijn weekend!

12 likes

Fijn weekend :wink:

17 likes

Ben rechtshandig.
Maar jaren geleden al merkte ik dat horloge links niet meer lekker zat. Bleek beknelde zenuw. Dusseh, rechtshandig en rechtsdragen en

FTFY :grin:

4 likes

Nou vooruit dan :kissing_heart: wel benieuwd of het horloge dan ook meer te lijden krijgt :sweat_smile: nog een horlogegekkie

3 likes

Hier linkshandig en horloge links dragend. Beetje gek, maar ach. Zo speel ik als linkshandige, rechtshandig gitaar :joy:.

6 likes

Als we toch eigenaardigheden met elkaar delen: ik ben rechts met m’n handen en links met mijn voeten :joy:

Oh en ik gebruik mijn bestek ‘verkeerd om’ :sweat_smile: :v:t3:

2 likes

Mooie foto! :star_struck:

2 likes

Same, al speel ik dan geen gitaar. Linkshandig, en horloge ook links… gooien doe ik dan wel weer met rechts🤔 klinkt een beetje vreemd maar is toch echt waar.

@fredpanarai1 Ik ben ook net als @junior 7 jaar geleden gestopt met roken. Heb 26 jaar gerookt, ongeveer 1 pakje p/d. Heb in totaal 3 pogingen gedaan. 1e poging was de sigaret vervangen met chupa chup lollies (de kersen waren favoriet) maar uiteindelijk na 6 maanden toch weer begonnen. Was immers zo lekker op de bouw met een bak koffie erbij.

2e poging ging ik het anders doen! Ik ging alleen nog maar oo verjaardagen roken… Opeens ging ik naar verjaardagen van mensen die ik al jaren niet had gezien of gesproken. Dus ook niet echt succesvol.

3e poging kwam vanuit het niets, ook weer tijdens stoptober. Ik dacht van ik zie wel, ik zeg niet dat ik nooit meer ga roken maar nu gewoon lekker niet. (Mijn zoon was toen nog klein dus wilde het meer voor hem ook). En nu ook 7 jaar verder kraai ik er gelukkig nog steeds niet naar. Ook niet zoals Remco ook aangeeft als anderen om me heen roken.
Achteraf super happy dat het gelukt is maar besef me ook zeker wat een heftige verslaving het is!
Anyways, heel veel succes met het stoppen. Als ik het kan, dan kunnen jullie het ook!

Fijn weekend allemaal en ff on topic eentje uit de oude doos :wink:

12 likes