Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Dan zou ik ongewild een raam inkinkelen :joy::joy:.

4 likes

ik doe ook mee:

Ik lees van onder naar boven

3 likes

Herkenbaar, ooit geprobeerd een dartpijl met links te gooien in de kroeg… Kwam bijna 3 dartbanen verder in de muur. 🤦🏻

3 likes

Haha, probeerde een vriend van mij ook een keer voor de grap. Gooide 'm -serieus- in de reet van iemand die in de buurt stond. Gelukkig, met wat diplomatie, een barfight kunnen voorkomen. :sweat_smile:

5 likes

Vintage😋

12 likes

Hey, nice! Is dat er een van AWCo? Of wat is het verhaal?

2 likes

Heel fraai! Gave band ook. We zien te weinig oudjes hier.

12 likes

Merci!

Ik durf het niet te zeggen om heel eerlijk te zijn.

Ik heb hem opgepikt in Italië.
Hij is dus volgens mij niet van AWco?

De lume is ook niet meer wat het moet zijn.

Ergens vermoed ik dus ook dat het gaat om een oudje?

Dotje lume op de bezel is er ook zo goed als af.

9 likes

Gaaf!

Ja de band is echt wel tof!

Ik snap eigenlijk niet waarom ze deze banden niet meer maken.

7 likes

Mee eens, bij veel merken is het toch snel type Oyster, President of een variant daarop. Ebel is momenteel nog een van de weinigen die nog een beetje eigenwijs doet.

3 likes

Maakt niet uit toch hoeveel pogingen, zolang het eindresultaat maar is dat je gestopt bent met roken. Ik heb bewust niet gewacht tot 1 oktober, met lekker net iets eerder gestopt. Tot nu toe totaal geen problemen mee, maar de ene mens is de andere niet. Dus er zullen er nog genoeg zijn die een heel gevecht moeten voeren.
Toch lees ik een beetje tussen de regels door, dat je niet keihard zegt, ik ga nooit meer roken. Maar top dat je het al 7 jaar voor elkaar krijgt. Nu ik nog :wink:

4 likes

spit-take-laughing

Hey, jij hier? Wat leuk! “Ja, ik ben gestopt met roken. Ik kom even een sigaretje doen. Oh enne, van harte.” :joy: :sunglasses:

Fraaie medium!
Is dit een automaat of quartzgedreven? De band heeft inderdaad een lekkere uitstraling. :star_struck:

5 likes

Quartz, hoe ik dat weet? Het staat op de wijzerplaat :wink:

1 like

Oeps …

:see_no_evil: :beers:

2 likes

Oh! Nice catch! :+1:

Klopt en TAG Heuer, natuurlijk. Ook al weer sinds de jaren '80, met de S/El; nu de Link.

Goed, vanmiddag dus lekker weer naar de platenwinkel geweest. Uiteraard heerlijk ouderwets door de platenbakken lopen grazen. Man, wat heb ik dat gemist, in de tussenliggende decennia! :grin:
Anyway, ik kwam eigenlijk voor deze.

Maar die hadden ze niet meer en dus heb ik 'm maar besteld. Man, tijd geleden dat er zoveel te doen was rond een nieuw album. Maar ik vind 'm top! Op zich niet eens een die-hard Stonesfan. Maar deze wil ik toch wel graag hebben. :blush:

Goed, even tijd voor een lekker IJwitje. Mijn favoriete zomerbiertje. Maar ook met dit weer smaakt ie prima! :beers:

13 likes

Inderdaad een Quartz, haha

2 likes

Kwam nog een foto van een ex-squale tegen .

16 likes

Tik m aan!

Mis m een beetje

Mis deze ook een beetje

16 likes

Officieel mag jij hier helemaal niets te koop aanbieden :wink: (TL-1)

3 likes

Oeps, niet gezien. Verwijder m’n bericht ook maar even in dat geval :slightly_smiling_face:

2 likes