Zo de NA vast binnen. Speciaal gekocht voor de aankomende reis naar Vietnam
Congratz! Geniet van deze mooie 1521 en straks de reis naar Vietnam!
Breur…
Correctie, het zijn er nog maar negen! Het waren er ooit twaalf, dus ‘t wordt al beter.
Extra detail: slechts twee van de negen zijn nog origineel, de rest is op de een of andere manier gemod, de meeste door Samurai-onderdelen onderling te ruilen.
Nee hoeft inderdaad niet perse faux te zijn. Laat me dan stellen dan ik niet zo kon wennen aan de gelige lume. Bent het totaal eens dat witte lume vreemd zou hebben gestaan op dit horloge.
Woohoo! Wow, lekker bezig, Roy!
Hey, nice! Congratulazioni!
Gaat helemaal goedkomen, met deze!
Deze lekker aan 't luisteren. Tom Petty (én Mike Campbell én Benmont Tench), vóór The Heartbreakers.
En deze fijne 1521 Full Lume alweer dááágen om de pols.
Te lui om datum goed te zetten.
Fijne maandag, iedereen!
Dat zijn toch wel de geneugten van een no-date. Ik had altijd een pesthekel aan horloges zonder datum, nu ik er een heb vind ik het toch wel fijn. Ik ben namelijk ook lui!
Ik heb mijn Thalassa natuurlijk pas sinds de 11e van de 11e. Ik doe elke 1e van de maand de tijd op mijn horloge goed zetten en natuurlijk neem ik de datum dan gelijk mee. Dat hoefde nu niet, wat inderdaad best een paar seconden scheelt.
Nodig …
Mijnes loopt keurig binnen COSC/METAS/Rolex etc. normen, ik zit op plm. +/-1 sec. per dag. Wel nadat er een kleine afregelingreep heeft plaatsgevonden. Bij aankoop zat 'ie er daags bijna een halve minuut naast, dat vond ik een beetje teveel voor een nieuwe SW200. Heeft @royke74 toen keurig voor me gefixed!
Misschien moet ik het ook maar eens aan Royke vragen. In de 19 dagen dat ik hem had, liep hij ruim 6 minuten voor, op 1 december. Dat is toch al gauw 20 seconden per dag. Op de bekende meet app kom ik op +11 seconden per dag. Dus ik ga nu eerst een hele maand afwachten en kijken hoe veel hij te snel loopt, na een volle maand. Daarna zie ik wel weer verder.
Dat gaat dan ergens tegen de 10 minuten uitkomen.
Ik heb de maand zelf niet afgewacht en hem na anderhalve week al teruggestuurd. Hij loopt nu al acht maanden snaarstrak. Blijft toch raar dat een horloge in deze prijsklasse niet even netjes door Squale lijkt te zijn afgeregelt. Mijn 1521’s liepen overigens allemaal wel keurig.
Ja, lijkt me ook wel relaxed. En ze zijn op dit moment natuurlijk 100 stuks no date aan 't maken, bij Squale. 1 ervan, nr. 72, wordt van mij.
Ben je al zo oud …
Is het een nieuwe ongedragen Squale met die afwijking?
Ik heb meerdere horloges gehad die na 2 en halve maand binnen specs gingen lopen.
Zelfs met chronometers gehad.
2x een Sinn een Omega Seamaster cosc en met Squale ook al 2x gehad.
Als de afwijking niet idioot groot is kan je het even afwachten als de garantie het toelaat.