Oef, hier krijg ik heel erg de ‘wil ik hebben’ kriebels van!
Ik vind dit een erg geslaagd kunstwerkje obv. de Militaire. Had ik de Thalassa niet gehad, zou ik direct op de bestelknop drukken! Een rubberen racing tropic erbij, lekker. Leuke uitvoering zo met die wijzer en de haai die net even anders is … #Team1521
This model is available for purchase exclusively through Squale’s e-Boutique.
Ik heb deze incoming. Vind m al twee jaar mooi maar nooit gekocht. Destijds omdat ik hem te duur vond (begon toen net met de hobby en had alleen maar goedkopere horloges) en nu omdat ik bang ben dat hij niet gedragen wordt naast mn wat duurdere horloges.
Het kan verkeren.
Maar hij blijft me trekken dus toch besteld.
Kan ik eindelijk ook meedoen in een kroeg. Win win
X-post.
Op de draaitafel: Bruce Springsteen Live MTV Plugged 1993. Om de pols: Squale 1521 FL. Is het al beer o’clock? Nou, ik ga er zo eentje opentrekken, in ieder geval. Fijn weekend alvast, Squale famiglia!
Mocht je nog een nagelnieuwe rooie Summit erbij willen, die heb ik nog liggen en mag tegen kostprijs de deur uit. Staat erg cool op de GMT. Hier even twee plaatjes van @Vrieskou: Klik.
Gelukkig! Hoef ik me er niet meer druk over te maken. Deze uitvoering deed me bijna besluiten om mijn Thalassa aan de wilgen te hangen. Dat zou natuurlijk héél erg dom zijn, maar ja dat zou ook niet de eerste keer zijn. Soms ben ik een beetje dom.
Zeg ûh, hallo!
Ik probeer van mijn bandje af te komen dus ik heb liever dat je schrijft “Toppertje, deze staat prachtig. Ook op jouw GMT! Ik zou 'm doen. Koop dat ding.”