Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Haha, nee hoor! :kissing_heart:
Hoewel het me wel lekker lijkt om er maar 2 te hebben, of zelfs maar 1, zou ik zelf ook niet weten welke want :point_down:t2:

En die heeft een speciaal plekje. Dus eerste ingeving nu zou ook onderste 2 zijn, máár GMT mag eigenlijk niet weg, dus dan Matic weer eruit, gaan we ook niet doen :man_shrugging:t2:

Hij is écht héél mooi, ooit een van deze generatie in handen gehad?

Kan ik dan ook alleen maar aanbevelen! :+1:t2:

Luister naar ome Ed!

Jaap heeft een mooie groene staan (SLA047) en Bouman nog een SLA023 met een mooie korting :money_mouth_face: :crazy_face:

4 likes

Oké, ik heb 3x op antwoorden gedrukt in afwachting van alle 504’s.
Gewoon even wat anders doen, staan er ineens 3 dezelfde berichten (alweer weggehaald):joy::joy::joy:

peter-hermann-charles-brooks

Ik heb tot 15:00 afspraken buiten de deur, dus ik ga er hélemaal niks van merken … :sunglasses:

Ik zal 'm eerst een Tikkie moeten sturen. Voorlopig geen funds in mijn horlogepotje. :wink:

4 likes

Ach dan lig ik toch te slapen.
Nu weer 1e nachtdienst van deze week :wink:

10 likes

Buongiorno Squalista’s

The forum… It’s alive, It’s alive!

12 likes

And we’re back online!

Nog een beetje rondkijken en testen…
Fijne dinsdag, folks! En ja, het is koud. Maar geniet van het zonnetje!:sun_with_face::sunglasses:

14 likes

Poh t gaat heel snel nu

9 likes

Lekker he :sunglasses:

2 likes

Ah verdorie, de pagina was nog aan het laden vanaf eind oktober, maar ik zie dat ik de HFLE nu gemist heb :smiling_face_with_tear:

Wat is FOMO toch vervelend…

3 likes

Hou het blauwe gedeelte in de gaten, daar zijn er inmiddels 2 binnen een paar uur verkocht.

2 likes

Wat een genot, komen die avatartjes nou vanzelf weer terug of heb je dat zelf opnieuw ingesteld?

1 like

Zelf opnieuw ingesteld. Als we dan toch iets kunnen bijdragen… dan is dat wel met je eigen avatar terug te plaatsen :joy:

1 like

Kan hem nergens meer vinden dus wacht wel even af :joy:

1 like

:joy:

2 likes

Sow, niks gemerkt!
Heb ik verder nog iets gemist … :thinking: :wink:

Buon pomeriggio!

:beers:

13 likes

Moet zeggen dat de Matic ook redelijk ‘onopvallend’ draagt :man_shrugging:t2:

10 likes

Zo heb je ze toch het liefst. Alleen kenners en horloge enthousiasten zullen er op aanslaan.

3 likes

Maar ik zie hem zelf ook niet echt zeg maar, dat is wel jammer :sweat_smile:

2 likes

Maat, make up your mind!!! :rofl:

De choco te mooi dat je hem niet durft te dragen, bang voor skade.

Deze te “onbeduidend”. Probeer eens de dark Blue matic. Misschien de juiste “mix”? :sweat_smile:

4 likes

Nee deze geborstelde afwerking is voor mij perfect :ok_hand:t2: (en de Seiko is al blauw)

1 like

Ja, absoluut mooi ding. Hoewel die choco echt wel de mooiste Matic is, wat mij betreft. Die had ik lekker gehouden. Nou ja, dat had ik geloof ik al 'ns gezegd. :grin:

3 likes