Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Weet niet wat jullie aan het doen zijn. Maar ik ga even een lekkere frisse duik nemen.

Geniet van jullie zondag, Squalegekkies! :diving_mask: :ocean: :shark:

9 likes

10 likes

Ben best benieuwd naar de eerste echte foto’s/beelden van de Squale HFLE.
De feestdagen hebben er tussen gezeten dus ik gok dat er niets gebeurd is.

Hopelijk zien we snel wat voorbij komen. Okey okey, ik lijk wat ongeduldig haha!

3 likes

Teddy heeft Squale ook ontdekt. :wink: Weet niet of deze al gepost was. Anders hierbij nog een keer, voor wie 'm nog niet gezien had. :grin:

7 likes

Zegt genoeg over dit soort zelfbenoemde watch goeroes, en waarom ik er niet naar kijk :wink:

1 like

Ach, beter laat dan nooit. En hey, Baldassárre. Klinkt Italiaans, als je het goed uitspreekt. :it: :wine_glass: Dus tja, daar hoort natuurlijk 'n Squale bij. :man_shrugging: :shark:

2 likes

Truste.

10 likes

Buongiorno, Squalefans!
Even een plaatje dat ik tegenkwam van wat een Sub39 prototype zou moeten zijn, nog met Mercedeswijzer en rosegouden bezel en kroon. Over de herkomst kon poster (in de FB-group) eigenlijk niets zeggen.

Maar poster meldde nog wel dat er een gerucht gaat dat Squale voorlopig gaat stoppen met de Sub39 case te produceren. Volgens mij is hier op HF de animo voor dit model niet héél erg groot. Maar mocht je er nog een willen, dan is het misschien wel verstandig om er in ieder geval dit jaar een te kopen. Bijvoorbeeld die mooie GMT.

Werk ze vandaag, op deze koude maandag! :snowflake:

5 likes

Ik wist het niet … maar ik had nog een squale in mijn schuif liggen. Een Squale 1000 24/6!

10 likes

Oh, wow! Die zijn zeldzaam heb ik begrepen! Had deze oorspronkelijk niet ook de bijnaam “The StapleGunner”? :sweat_smile::rofl:

1 like

Buongiorno Squalistaas :hugs:

14 likes

Eet smakelijk @Pasd!

Het is weer blue monday!

Fijne werkdag allen!

13 likes

Oh!? Nooit gezien! :open_mouth: Maar hoe lees je daar de tijd op af dan? :thinking: :sweat_smile:
Enne, is dat wel een echte? Logootje ziet er toch nét anders uit… :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Net voor t donker…

12 likes

Nieuwjaarsopruiming :slightly_smiling_face:
2 horloges verkocht uit de doos; een seiko 5je en een microbrand fieldwatch. Over is wat ik écht draag en plezier aan beleef:

1. Garmin Fenix: hardlopen en fietsen: 3x/week enkel tijdens het sporten
  2. Squale super, mijn dagelijks horloge
  3. G-Shock casioak
7 likes

Dat bedoel ik! :man_shrugging:

Making-life-simple GIFs - Get the best GIF on GIPHY

3 likes

Lekker hè en ruimte voor als er ineens iets leuks op je pad komt :sweat_smile: :+1:t2:

Mijn huidige stavaza is lekker Squale- en duiker-heavy dat blijkt toch mijn ding en een datum :see_no_evil:

11 likes

De essentie!

Dan snap ik de mismatch met de choco ineens een stuk beter! :sweat_smile:

1 like

Bostitch hier, van Stanley … :sunglasses:

@VriesKou, ik ken zo’n plaatje ergens van!

Moeten we alweer gaan kiezen wat er blijft en wat er gaat? Ik zou dan de bovenste twee skippen en niet meer omkijken. Hoewel die GMT. Hmmm. Nog best een lastige keuze.

Wel vervelend trouwens dat je de Seiko zo naast de Matic hebt geplaatst, dat geeft hier kriebels. Die kan er nl. prima naast, zou bij mij ook passen! Zucht. :see_no_evil: :beers:

8 likes

Niemand heeft gezegd dat je een ‘one-watch-man’ moet zijn. Gewoon lekker voor gaan!

N.b.: Oei morgenochtend geen HF. Dat wordt wel afzien! :scream:

4 likes