Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Zo is het maar net, voor je het weet heb je de HFLE op de pols.

Mooi GMT. ik had hem nog niet gezien op een oyster band. Heb je ook een foto van de sluiting?

2 likes

Welkom bij de Squalistaas :hugs:

1 like

Buongiorno mannen!

Uhuh! :grimacing:

12 likes

Kwam deze tegen in een FB-groep. Nog nooit zo een gezien. :astonished:

Iemand een idee? En anders… @SirSqualeWhale , hoe gaat het met u en wat is dit voor model?

4 likes

Dat is een 2003.

Ik kan nog steeds geen foto’s plaatsen.

3 likes

Dat kan je wel, rood omcirkeld icoon gebruiken :wink:

Normaliter wel, maar @SirSqualeWhale heeft in de app technical issues.

Vervelend @SirSqualeWhale. En vreemd dat het nog niet is verholpen.

1 like

:weary:
Staan de instellingen wel goed voor het HF, toegang tot foto’s etc.?, roep maar wat.

Sinds de laatste UI 6 Android-update zijn de enige opties die ik te zien krijg nadat ik op het pictogram ‘uploaden’ heb geklikt ‘camera’ en ‘spraakbericht’. Ik wou dat ik schermafbeeldingen kon posten zodat je het kon zien… maar…

3 likes

Is heel vervelend. Hopelijk kan dit na een volgende update wel weer? Is hier online, een FAQ of eventueel via een helpdesk niets over te vinden? Succes!

Is heel vervelend. Hopelijk kan dit na een volgende update wel weer? Is hier online, een FAQ of eventueel via een helpdesk niets over te vinden? Succes!

1 like

Oooh, geen stock Android onder de kap?

Hmm, instellingen > apps > app-beheer > Chrome > machtigingen al gecheckt? De ‘app’ horlogeforum is volgens mij namelijk gewoon een in-browser en zou dus de machtigingen van de standaard-browser gebruiken.

1 like

UV-lampjes?! :speak_no_evil:

6 likes

Ja, heb jij niet nodig voor de mm300, hè?

1 like

Haha dan moek denk een lasbril op :joy: dit was gewoon binnen in een verlichte keuken

1 like

Het bakkie links boven in de hoek ook van Seiko lumen voorzien? :joy:

2 likes

14 likes

Zekers:

Zondag ook om de pols

12 likes

Buon giorno Skûwàlisti! :coffee:
Fijne zondag …

12 likes