Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Jazeker, was erg leuk! Maar 3x5 uur is wel erg lang. Zeker als dochterlief maar 3x zelf moet dansen :sweat_smile:

2 likes

Lekker man! Kom ik ook nog weleens :grin:

Squalevrienden; is er iemand die de 1545 oyster van de HFLE heeft en deze niet gebruikt. Die vriend van me die heeft geholpen op de uitreiking is jaloers en wil er ook een :crazy_face:

Q heeft hem niet op voorraad en Squale zelf ook niet, vandaar dat ik hier even rondvraag.

2 likes

Ik slinger even een vraagje in de kroeg.

Deze band op een 1521? :point_down:
Wa denkte?

Het is een nieuwe band van Serica maar wel 119eu zonder buckle.
Hij doet me ergens denken aan een tropic achtige band maar dit is een rubber band waarvan het design overgenomen is van een kalflslederen band middels een 3d scan.

Bandje is met name voor deze 2. :point_down:

Ben benieuwd.

8 likes

Doen, Pasteltinten komen weer helemaal terug! Wanneer? Dawittikni!

2 likes

Fratelli! Het is tijd om mijn Squale en NA met jullie te delen.

Hier mijn NA van de Y1545!

19 likes

Qua kleur wel tof maar ik vermoed dat hij erg dun is en daarom een beetje in het niet valt bij de kast van die 1521 om eerlijk te zijn. Zou zelf eerder voor een wolbrook tropic gaan.

4 likes

Dit is idd ook mijn twijfelpunt. :+1:

2 likes

Lekker uitgebreid lunchen met m’n geliefde.:smiling_face_with_three_hearts:

De crèmekleurige? Ik weet het niet. Zou het even moeten zien.
Vind die rally-tropic denk ik leuker. :person_shrugging:

noel ,champagne, GIF,love, Pelageya | Champagne images, Champagne, Edible  cake decorations

Lekker! Gefeliciteerd!

10 likes

Deze is lekker!

2 likes

En we zijn weer halverwege :sweat_smile:

13 likes

Wij nog n uurtje of 5… Zonder stop(s) geteld…

1 like

Wij nog 4 (ruim) , dacht dat ons wegennet vol was :hot_face: hier kunnen ze er ook wat van…
Wel thuis iig :+1:t2:

1 like

Thanks! Jullie ook !

1 like

Die wijzerplaat is toch echt wel heel fraai, qua spelen met licht!

23 likes

Vind er niks aan.

TheCrazyGorilla's GIFs on Tenor

3 likes

Ik miste de boom-foto van de Omega waardoor ik de collage van de huidige collectie niet kon maken :crazy_face:

12 likes

Iemand een idee, waar ik deze schakel zou kunnen bestellen. Gaat om de schakel die vast zit aan de band van een squale y 1545

Volgens mij is dat je duikersextensie schakel? Wellicht via de heren va Q of via Gnomon.

Krijg je hem niet meer dicht? Als dat zo is, ga dan door naar het volgende onderdeel :point_down:t4: :joy:

Het kan dan zijn dat je fijn afstelling in je sluiting, 1 gaatje te strak staat. Als je deze 1 losser zou zetten, dan zou het zomaar zo kunnen zijn dat dat daarmee is verholpen.

Mocht de band dan te groot zijn, dan kun je kiezen om er nog een schakel uit te halen en de fijnafstelling op z’n grootst te zetten.

3 likes

Klopt is van de extensie, deze is helaas beschadigd. Ik ga ze een mail sturen.

1 like