Is wel een wat volumineuzere band, vind het op de 1521 niet zo mooi staan. Op de Matic past het beter.
Heb je een linkje over die summit? Mooie band en kleur, vind ik.
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress: €15,28 | Hoge Kwaliteit Fkm Horloge Band Quick Release 20Mm 22Mm Fluororubber Bandjes Nieuwe Ontwerp Polsband Voor Mannen Duiken horloges
Sorry, deze reactie totaal gemist.
Maar niet getreurd, @VriesKou kwam met de correcte link.
De band die ik erop heb zitten, is origineel van Squale, maar de banden uit de link van @VriesKou zijn exact hetzelfde. Daar heb ik er ook een aantal van.
…van 22 naar 18.
Eens!
Zeker!
Je mist hem hé?
Stiekem wel.
Niet doorvertellen hoor!
Nee hoor, dat zal ik nooit doen!
Ik heb al even zitten rekenen, de Astron moet echt de deur uit wil ik weer een Matic kopen. Dat is stap één.
Ik ben overigens positief verrast door de komst van een stalen band voor de Matic. Het was een van de hoofdredenen dat ik de Thalassa weg heb gedaan, om iets ‘op staal’ te kunnen kopen. Dus als er weer een Matic komt, dan bestel ik gelijk de nieuwe stalen band. En omdat brushed voor mij de beste keuze is wordt het welhaast zeker de Matic in dezelfde uitvoering als de zwarte Thalassa, maar dan dus mét datum … wat ik stiekem wel kan waarderen.
Ja, staat het verkooptopic al klaar dan, voor de Astron?
Dat was wel duidelijk, daar is destijds, toen je de Thalassa nog had, wel het een en ander over gezegd. Ook ik miste toen al een stalen band… Al ben ik er nog niet over uit welke ik moet nemen. Ik heb vandaag een premium merk horloge gezien, ik dacht een Omega. Deze had ook een polished kast, maar met een brushed bracelet met polished bevels. Dat stond ook niet verkeerd.
In gedachten al lang.
Komt goed!
Dat is dan wel een vereiste vind ik. Als de band helemaal geborsteld is en de horlogekast glad gepolijst loopt het een tikkie uit elkaar, dat zou ik denk ik ook niet zo mooi vinden. Daarom zou ik bij de 1521 met een stalen band ook voor de COSC kiezen, ik vind geborsteld voor een polsband wat minder ‘in your face’. Terwijl ik trouwens de Classic 1521 liever zou hebben, omdat ik de vintage vibes van de wijzerplaat meer kan waarderen. Keuzes keuzes, keuzes …
PS Ik vind dit helemaal niet gek hoor!
(Plaatje geleend van Squale)
Ja, helemaal geborsteld had ik ook links laten liggen.
Wellicht interessant voor iemand in deze gezellige kroeg.
https://uhrforum.de/threads/squale-1521-immersioni-nitrox-bund-nr-2-65-neu-ungetragen.583386/
Gaaf, idd!
Yes
Dan krijg je toch spontaan weer een Squale-itch?