Dacht dat het door de tranen van ontroering kwam
Gelukkig is hij waterdicht…
Ik haal je even naar de kroeg Fred!
Met betrekking tot een mesh, daar ben ik hélemaal geen fan van. Sorry. Ik ga wél voor de OEM stalen band met aansluitende end-links enzo, die Squale eindelijk op de markt heeft gebracht. Dat ziet er volgens Squale zo uit bij mijn Matic …
Niet gek hè!
Ik lig al bij de brievenbus te wachten …
O.k., dus ik ga even een dagje op cursus en dan ga je, zonder overleg, dit soort drastische dingen doen?!
Haha, mooi, man! Congratulazioni!
Enne…
Trouwens behoorlijk druk geweest, vandaag in de kroeg, zie ik! Maar ik ben weer helemaal bijgelezen!
Pfff laat Assie het maar niet zien, in de vakantie zijn er aardig wat flessen sterke drank in gegaan. Heel gek, ben ineens 8kg zwaarder
Zeker een mooie band, als die binnen is wel even in zijn geheel showen.
Jij bent geen fan van mesh en ik weer niet van nato, gelukkig maar anders zouden we allemaal dezelfde band hebben .
Maar de Matic kan echt alles hebben, ook leer en mesh dus kan het toch niet laten om het hier ff te laten zien
PS Heb je nog wat geleerd?
Dank je wel!
Zo voelt het ook, vertrouwd …
@fredpanarai1, een nato(achtig) bandje zul je mij ook niet snel mee zien lopen hoor. Die gebruik ik vooral als de aanmaakblokjes op zijn. Ze fikken lekker!
Ik heb de Squale niet meer omgehad sinds de 124060.
Vind hem eigenlijk net een tikkie te kostbaar om erbij te houden, maar het is natuurlijk wel een heel lekker horloge.
Wat is wijsheid?
Dankzij @Patrick010 ook voor mezelf maar aangeschaft in het blasted. Ik ben al benieuwd naar jou foto’s met die high polished bracelet morgen
Verkopen!
Als je 'm niet draagt zou ik hem weg doen. Maar ik ben iemand die genoeg heeft aan één horloge. Een suppie is heerlijke no nonsense daily, dus dat je die voorlopig de voorkeur geeft snap ik wel. Er komt trouwens een moment dat die ook gaat vervelen, althans zo ging dat bij mij. Dan wil je weer wat anders. Misschien wel weer een Squale …
Dat was een ninja move, junior!
Lekker hoor @royke74!
Die blasted kasten met bracelets zijn ook super tof. Die militaire die je had liggen was ook geweldig op bracelet.
2025 moet het jaar van de stalen bracelets voor onze Squalistas worden. Dus iedereen, kopen dat staal!

2025 moet het jaar van de stalen bracelets voor onze Squalistas worden. Dus iedereen, kopen dat staal!
Oh jee, ik heb net voor 30 euro Ali-bandjes en nog eens 30 euro betrouwbare quick release pennen gekocht … maar goed, de stalen band komt er ook! Dat is een soort van wens die in vervulling gaat. Eindelijk!
Even over de stalen band: @royke74 hoe zitten de schakels aan elkaar? Pennen & busjes, splitpennen, schroefjes of iets anders …

schroefjes
En die zitten #@*#@ vast lijken wel chemisch verankerd…
Zal wel door de Loctite komen. Goed dat ik dat alvast weet!
Dat wordt weer ouderwets klooien met schreufjes. Was net gewend aan het feit dat de kleine busjes niet wegsprongen in de vloerbedekking …
Ja ik heb een aantal weken geleden het zelf geprobeerd te doen. Alle schroefjes aan bonken gedraaid.
Mijn gebrek aan ervaring en geduld hebben de schroefjes niet als prettig ervaren zeg maar.
Gelukkig heeft Roy wel het nodige geduld en ervaring en is er mee aan de slag gegaan voor me.