Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Zeker, aan service geen gebrek bij de heren van Q.

Nu nog maar gewoon genieten van de rubber strap tot de stalen band klaar is. Ook zeker geen straf hoor :grinning:

11 likes

Met schroeven

Er zit ook wel erg veel locktite tussen. Dat was bij de HFLE dan weer anders
Ook bij die van @Patrick010 heb ik de band goed warm moeten maken om de schroeven eruit te krijgen. Ze vallen er in ieder geval niet zomaar uit :sweat_smile:

7 likes

Poeh. Lekker hoor, die nieuwe MM! Heeft deze ook de lichtgevende duikring? Dus dat alles en nog wat licht blijft geven als je probeert te slapen … :sunglasses:

Mijn schroevendraaier ligt al klaar!

2 likes

Arme schroevendraaier. Ik heb ondanks alles aardig wat inzetjes stuk gedraaid op die banden :sweat_smile::joy:

3 likes

Jazeker

15 likes

Hoe doe jij dat @royke74?
Met een vlammetje eronder of even in een bakkie warm water ofzo. Hier heb ik nl. niet zo’n ervaring mee. Wel met Loctite, Sinn werkt er oa. ook mee. Maar daar ‘breekt’ 't redelijk makkelijk.

i-wish-i-didnt-hear-that-but-i-just-heard-that

Tof!

3 likes

Beauty is dit zeg !!

2 likes

Ik doe hem even een paar minuutjes in de ultrasone op 50 graden. Die staat hier toch meestal aan … vlammetje eronder zal ook wel weten. Heb eens een Zenith bij @willemC met een electrische bbq aansteker verwarmd omdat we destijds beters hadden. Die zitten ook zo enorm vast. Hij heeft vast nog ergens een plaatje :cut_of_meat:

6 likes

Thnx! Draagt natuurlijk ook heerlijk😀

2 likes

Vandaag weer even vreemdgaan, omdat ik zo weer met die jongens de tuin in mag. Vind een klein schrammetje op één van m’n Squales niet erg. Het is immers een gebruisvoorwerp in mijn ogen, maar hoef er geen hooivork put in te hebben :sweat_smile:
Maak er een mooie dag van kroeg! :beers::shark:

7 likes

Veel plezier in de tuin, met die jongens! Mij te koud, hahahah. Ik denk dat ik de kerst maar ergens in de zon ga vieren. :sweat_smile:

Goedemorgen, Squalisti!

8 likes

Goedemorgen, ik ken het hoor Koen. Draag mijn horloges ook alleen maar in de avond/weekenden.
Voor het werk heb ik mijn beater, die heeft nogal wat te verduren. Vandaag plafond spuiten dus een witte douche :smile:

6 likes

Voor loctite op de schroefjes gewoon een soldeerbout erop zetten :grinning:

9 likes

Goed idee! Gelukkig hebben we dat wel in huis, thanks @Robert.V!

1 like

Uiteraard aan de schroefdraad kant, niet op de kop

3 likes

Duidelijk, en dan met soldeersel of zonder? :rofl: :rofl: :crazy_face:

2 likes

Beetje S-39 kan geen kwaad :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

:rofl:

1 like

Dankje :slight_smile:

Dat klinkt heerlijk :sunny::shark:

1 like

Na de HFLE een lange tijd niet gedragen te hebben, toch nog maar eens proberen of ie me kan overtuigen niet in de verkoop te hoeven :thinking:

Een beetje het ‘uit het oog, uit het hart’ verhaal…

15 likes