Blijft een hele fraaie uitgave!
Lekker dragen, tenzij je hem echt āzatā bent ā¦
Tof Junior, gefeliciteerd!
Mooi manā¦
Welk nummer loctite is het best geschikt om de schroefjes vast te zetten?
Ik gebruik zelf 243 maar het schijnt dat 222 net even minder vast gaat zitten.
Als de ālocktiteā vanaf de fabriek aanwezig is is dit een witte stof. Als je de schroeven enkel los en weer vast draait blijft er voldoende achter op de schroefdraad. Dan is extra locktite toevoegen eigenlijk niet nodig. We hebben bij Squale bracelets ook al meegemaakt dat op de ene schroef heel veel is aangebracht en een schroef verder er bijna niets op zit.
Goed opletten wbt Squale dus
Ik heb zelf nog een flesje van dittum liggen.
Ander nummer (āAN302-42ā). Het zal wel een nummer zijn van Sinn zelf.
Plaatje (en) klopt toch weer helemaal zo?!
Zeker!
Squale is toch wel echt een merk waar je als duikhorlogegekkie aan verslingerd kan raken. Ik heb nou een paar 1521ās gehad en dit is de tweede Matic, telkens om de pols met een brede glimlach op 't gezicht. De enige die ik graag nog zou proberen is een Master. Die is horlogespaarpottechnisch helaas nog niet echt haalbaar, maar dat komt nog wel. Kwestie van de juiste prioriteiten stellen.
Ik ben inmiddels wel een echte fan van het ontwerp van deze āVon Bürenā horlogekasten. Ze dragen ook best in class! Vind ik. Die Charles was zo gek nog niet en blij dat Andrea Maggi er niet teveel een mainstream dingetje van maakt. Zo blijft het (voorlopig) een merk voor de echte liefhebber en niet iets wat je op iedere straathoek tegenkomt ā¦
Ben benieuwd of dat ook gewoon Loctite no. 2XX isā¦
Amen!
Dat zei vandaag nog iemand tegen me. Die heeft een Sub en kende Squale helemaal niet. Hij vroeg, dat is zeker een merk voor de echte liefhebbers, zeker?
Enige wat ik ervan kan zeggen is dat het een blauw goedje is enne, 't werkt ā¦
Verrassend positieve reactie van iemand met een sub
Zeker, hij zei ook dat hij een leek is en alleen de bekendere merken kent.
Ik heb er zelf in het verleden ook een paar gehad (en Dwellers ook). Rolex is echt helemaal top!
Maar tegenwoordig wel behoorlijk mainstream. Vind ik ā¦
Dat snap ik heel goed, @junior
Bedoelde meer dit en dat dit vrij vaak voorkomt. Als ik het geld had, had ik ook vast een sub (naast mān Squales natuurlijk )
Ik had er ook nog nooit van gehoord voordat ik op HF terecht kwam.
Is niet echt bekend behalve bij de horlogeliefhebbers natuurlijk.
En ik heb ook een Sub
Dat begrijp ik ook wel! Ik had ook nog nooit gehoord van de meeste merken die ik nu ken, voordat ik lid werd op dit forum.
Pas als je je verdiept, gaat er een hele nieuwe wereld voor je open.
Zo is het ook wel weer. Denk dat bijna iedereen wel eerst van een Rolex heeft gehoord voor het merk Squale
Dat denk ik ook! Dat komt omdat Rolex
isā¦