Ik ook
Iemand een sfeerplaatje? Mijn pols is kaal en we typen alleen maar
Herkenbaar! En leuk. Vind ik. Ik heb me van 2006 tot 2016 maar met één merk bezig gehouden, inderdaad Rolex. Ik was compleet blind voor alles wat verder nog de tijd aangaf. Pas toen ik deze (overigens prachtige!) Dweller verkocht …
… heb ik me oa. gestort op niche merken. Had ook een beetje te maken met de sfeer rondom Rolex. Ik voelde me er niet meer thuis. Beetje domme reden natuurlijk, maar goed, Tijd voor iets anders.
Ben begonnen met een aantal Sinns, Omega, Tudor, Yema, Seiko en zo verder, via van alles en nog wat nu weer bij Squale uitgekomen. Met plezier!
Zie hierboven …
Dat is het belangrijkste natuurlijk
En hij is inderdaad prachtig
… want ‘slechts’ 60 atm. drukbestendig, die kan natuurlijk niet mee onder de douche!
PS Ik ben trouwens ontzettend benieuwd naar ‘onze’ stalen band! Zin in.
Nee! Anders ben ik hem weer heel neurotisch aan het afdrogen etc.
Zo, echt wel!
Vanavond was het zover! De polished bracelet is binnen. Goed en veilig verpakt door @royke74 met een mooie tool van Squale erbij!
Eerst even op beaters met bracelets oefenen. Daarna lugs ingepakt met plakband als tip van Roy.
Het is gelukt! Wat een band!
Dat word niet lullen, maar poetsen, poetsen poetsen!
Heul vet, Patrick! Kiek’em shinen!
Erg mooi de stalen band
Danke! Hehe, nein, noch nicht alles ausverkauft. Wir wollten am Anfang 50 Stück mit und 50 Stück ohne Datum machen. Die waren dann alle schnell weg-reserviert. Daher haben wir jetzt 100 + 100 gemacht, da sind noch ein paar verfügbar. Mitte Dezember sollen die Uhren ausgeliefert werden.
Bedankt! Hehe, nee, nog niet allemaal uitverkocht. In het begin wilden we er 50 met en 50 zonder datum maken. Ze waren allemaal snel gereserveerd. Daarom hebben we er nu 100 + 100 gemaakt, er zijn er nog een paar beschikbaar. De horloges worden half december geleverd.
Dat is ook gelijk de no-date.
Oh, sorry, ik wilde de Duitse tekst niet vetgedrukt schrijven, maar gewoon scheiden met een paar streepjes…
Ich bin auch Mitglied im deutschen Uhrforum und habe es tatsächlich schon gesehen. Ich wußte auch, daß du letztes Jahr daran gearbeitet hast. Ein wirklich schönes Ergebnis, aber ich werde noch etwas warten, bevor ich den Abzug drücke.
No problem Chrono
Wauw wat staat die stalen band goed op de 1521! Nu begin ik ook weer te twijfelen om er 1 te bestellen…
Ik merk dat ik minder in de kroeg moet komen. Wordt er hebberig van
Hahaha, enige remedie is een PermaBan aanvragen bij Jur.