Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Dat is dan ook weer gelijk zo rigoureus :joy:

1 like

Gewoon bestellen! Vinden ze bij Q helemaal niet erg :rofl::sunglasses:Leuk voor onder de boom of in je schoen :smile:

3 likes

Beetje aan de prijs voor loot cadeautjes en een cadeautje in mijn eigen gezette schoen stoppen vind ik ook een beetje sneu. Kan em ook bestellen gewoon omdat het kan :slight_smile:

2 likes

Bij twijfel toegeven! Ga je geen spijt van krijgen. En de kroeg kan niet genoeg stalen banders hebben :sunglasses:

3 likes

Van het weekend deze in het echt gezien:

Gaaf hoor. Jammer dat hij net iets te groot is voor mijn damespols.

15 likes

Schiet morgen nog wel plaatje in daglicht. Dan ben je zeker om :stuck_out_tongue_winking_eye:!

2 likes

Oh jee :sleepy:
Bespaar me nou! :smiling_face_with_tear:

2 likes

Als die foto om jouw pols is, past dat toch prima :smiley:

2 likes

Die glimt als een paarde-

in de maneschijn. :scream:

4 likes

Nee dat zijn internetplaatjes natuurlijk. Zo slick kan ik echt niet fotograferen. :shushing_face:

2 likes

… enne, niet in de zon gaan staan zonder een zonnebril! :sunglasses:

its-so-bright-grace

Lekker bandje hoor @Patrick010, staat 'm goed. Jouw gepolijste blauwe 1521 kan het prima hebben. Ik heb nu een brushed case, dus voor mij komt er een geborstelde versie.

@Chronofactum, Tom … was für eine schöne limitierte Auflage! Ich verstehe, dass sie schnell ausverkauft sind. :star_struck:

giphy

:arrow_down:

Fraai! Is dit een LE van een of andere dealert of staat 'ie in de standaard catalogus?

4 likes

Geen idee. Hij lag op tafel bij @Sjaak.

3 likes

Mooi. Welke is dit?

2 likes

:arrow_down:

4 likes

Verhip.

Sjaak, lummel! :smile:

5 likes

spit-take-laughing

4 likes

Avondwissel van gister

Wie bedenkt ze toch zo mooi :speak_no_evil:

10 likes

Ik zie dat @junior je al van de info heeft voorzien!

Thanks @junior! :kissing_heart:

2 likes

minions-heart

PS Nu je de band van @Patrick010 ziet … ben je er al uit welke er aan je Thalassa komt, de geborstelde of de gepolijste?

2 likes

Brushed! :sunglasses:

1 like