Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Ik zat daar bij de release van de 1521 banden ook over te wikken en te wegen. Zou de brushed of polished beter passen bij de cosc variant. Ik vind het lastig, omdat de cosc variant een mix van brushed en polished kast heeft. Neig meer naar de brushed band denk ik. Hoe denkt de kroeg daarover?

2 likes

De losse bracelets voor de 1521 zijn toch alleen te krijgen in polished en blasted? De brushed van de cosc is niet los verkrijgbaar toch?

2 likes

Nog steeds niet? @royke74

1 like

Hoe bedoel je dit precies?

1 like

Kijk nog is een keer Bluffie :grin:

Ik zat te dubben en te dubben maar dat ding blijft!

Alleen nog even opzoek naar een mooie band.

3 likes

Isofrane? Zwart kevlar van Hadley Roma?

1 like

Dit vind ik wel wat.

8 likes

Ik ben een beetje in de war. Jij ook? … :thinking: :joy:

:beers:

2 likes

En terecht, Sjaak!

2 likes

Dat voor de 1521 maar 2 soorten losse banden te krijgen zijn:

De polished, die ik heb:

En de blasted die @royke74 heeft:

Voor de matic is wel een Brushed verkrijgbaar los:

Voor de 1521 is de cosc wel op bracelet verkrijgbaar maar de band van de cosc niet los.

2 likes

Laat ik het zo zeggen dat was ik😂

2 likes

:heart_eyes:
Voorpret is ook leuk!
Toch @Kleine_gup_in_grote_oceaan? :sunglasses:

1 like

Graag n foto op de :tangerine: strap

Zeker! Dus lekker ff wachten op onze Hofleverancier! :grimacing:

1 like

Nee nog niet. Vrees dat ze niet komen ook…we hebben er wel 1 liggen voor de liefhebbers. Echter op de polished case vindt ik persoonlijk maar 1 band passend :sunglasses:

3 likes

image

Dat staat tof maar wel een vingerafdrukmonster

2 likes

Dat was destijds een special edition , die was gewoon leverbaar. Was… dus nu niet meer. Mooi voor erbij @junior :stuck_out_tongue_winking_eye::tangerine:

2 likes

@koen3103, lees je mee … :sunglasses:

Zeker! :beers:

Eerst maar even de Matic voorzien van een mooie brushed band! Daarna gaan we vast wel weer een keertje sparen voor iets anders. Ik denk trouwens niet dat deze oranje het dan gaat worden. Vind het niet echt een daily, meer een lekker fris vakantiehorloge. Maar wel een toffe uitstraling. Ik snap dat @Sjaak twijfelt, hoewel … nu even niet meer.

2 likes

Hoe verzinnen ze 't … :see_no_evil:

In een tijd waarin veel merken standaard al vijf jaar of meer fabrieksgarantie geven krijg je bij Squale de komende twee ‘black friday’ dagen een jaartje extra. Sow sow! Lekker bezig hoor, bij Squale … :joy:

3 likes

Och excuus… ik bedoel natuurlijk blasted ipv brushed. Lange dag achter de rug gister

1 like