Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Blijft zeker erg lekker.
Mijn horloge ligt al heul lang bij de polijster voor herstel. Heb zelf aangegeven er geen haast mee te hebben. Komt vanzelf weer terug en dan kan ik hem weer volop dragen.

2 likes

Was die van jou niet gevallen? en heb je het dan over krassen of ook deuken/butsen?

1 like

Langs deurkozijn geschoven. Grove krassen erop. Dus moet gepolijst worden.

1 like

Vandaag is oranje

16 likes

Vanmorgen begonnen met een Garmin golfhorloge, (net)werken op de golfbaan.
Pfff, wat een straf! :wink:

Nu fijn de Matic weer om de pols … :star_struck:

11 likes

Dat is ook een beetje mijn gevoel!
Op deze foto ziet het er best oké uit, zo kan ik er wel aan wennen denk ik. Ik schrok ook een beetje van de harige arm van @royke74:joy: :sunglasses:

8 likes

Met die open schakels past het wel helemaal in de tijdsgeest van de eerste release van dit horloge. :+1:

Net als een tropic en milanaise trouwens.

4 likes

Da’s zeker waar en zal ook wel de reden zijn dat 'ie ook met deze ‘open’ band of een Tropic wordt uitgeleverd.

2 likes

Ja snap ik… ik moest ook even 2 min wennen want wist het zelf ook niet. Eenmaal om de pols is het voor mij een hele geslaagde combi. Ook het horloge qua afwerking wel echt heel goed gelukt.

4 likes

Dat is dan wel een bummer… die is geen 19mm helaas. Maar de 20mm er tussen gefroemeld

2 likes

laughing-lmao

Serieus? Da’s inderdaad een beetje jammer. Nou ja, dan ergens een 19mm op de kop tikken. Die zijn vast wel te krijgen. Maar ja, dan zit je weer met de Squale sluiting die waarschijnlijk niet past. Bijzonder dat Squale er niet gewoon een passende Tropic bij levert. :thinking:

Ik vind deze uitvoering zéér geslaagd! Maar ja, het potje is leeg en nu al de Matic inruilen is nog een tikje te vroeg. Vind ik.

3 likes

Zo, na twee maanden wachten heb ik begin deze maand mijn 1521 Super weer terugontvangen van Squale. Ik vond de bezel stroef draaien en had daarom een beroep gedaan op de garantie. Tot mijn grote verrassing en blijdschap is er gewoon een compleet nieuwe kast opgegaan! Maximaal shinen weer dus.

Fijne service van Squale, hoewel ook een beetje spannend. Aanmelden via het webformulier wilde eerst niet lukken en toen het twee dagen later wel lukte, volgde radiostilte. Met moeite een mailadres gevonden en gevraagd naar de status. Melding bleek niet bekend, maar of ik de situatie kon uitleggen. Na wat heen er weer gemail, kwam het verzoek om het horloge naar een adres in Italië te sturen. Tijdens dit hele gesprek, werd er niet een keer ondertekend door de zender dus ik had geen flauw idee met wie ik mailde. De mails waren ook alleen plain tekst, geen logo of opmaak, niks. Toch maar gedaan en toen weer een tijd stil. Net toen ik weer contact op wilde nemen, stond ups ineens voor de deur. Eind goed, al goed dus, maar ben wel benieuwd of meer mensen deze ervaring hebben

12 likes

:sob:

2 likes

Lekker dat het helemaal gelukt is! :+1:

Zie ik het nou goed dat je de ‘oude’ kast ook hebt terug gekregen? Dat is best bijzonder. Overigens dat mailen met Squale een beetje raar gaat (geen ondertekening, huisstijl etc.) is ook mijn ervaring. Ze geven wel keurig antwoord. Niet altijd snel, maar wel altijd vriendelijk.

2 likes

Voor een stroef draaiende bezel?! Die er nota bene gewoon af kan met schroefjes :sweat_smile: bijzonder

Mijn ervaring is dat ze helemaal niet reageren :wink:

3 likes

Ja super actie weer, sta al op de lijst met 2 stuks. KGIGO staat er volgens mij ook op.

Zijn nog iets van 100 stuks beschikbaar :wink: en maar 25 euries voor een @Jurk original.
Dus als er nog mensen zijn die van puzzelen houden of iemand anders er blij mee kunt maken is dit DE kans.

1 like

1 like

17 likes

Dag dat ik de 1521 overnam van @Fargo
Net iets langer dan een jaartje geleden

Gelijk een rondje Den Haag gelopen

14 likes

Ja, dat verbaasde mij ook. De kast zelf is ook nog puntgaaf, geen swirls ofzo. Alleen een eigenwijze bezel.

Over de toon en de reactiesnelheid ook niks dan goeds, ze zijn heel vriendelijk. Maar het voelt allemaal wel een beetje amateuristisch :smiling_face:

3 likes