Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Schooldagje er al weer opzitten. Nu gauw naar huis per arbeidersslurf :shark:

10 likes

Arbeidersslurf? :sweat_smile::rofl::rofl::rofl: Die is nieuw voor moi

1 like

Vorig jaar een keer op het forum gelezen. Sindsdien kan ik de twee niet meer scheiden :joy:

1 like

Heb je nog een paar,betere, foto’s :innocent:

Maar even hè… wie heeft er nou op deze desk diver de eerste dib :sweat_smile::joy:
Of is dit niet aan de orde🙄

1 like

De eerste Dibs heeft @Edwindegraaf, naar mijn idee.

Echter heeft dat op dit moment geen enkele meerwaarde, want ik ben (nog) helemaal niet van plan om hem weg te doen… :sweat_smile:

Het is er maar 1 van de 50 en er is geen enkele meer te koop.

Maar als iemand denkt

In mijn PB dan, hè… :joy:

4 likes

Buon pomeriggio Skûwàlisti! :sunny:

9 likes

Toch ziet dat er wel erg lekker uit, die bracelet @junior!

2 likes

Bedoel je :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ok ok. Het is natuurlijk een zeer gelimiteerd (en gewild) horloge. Snap wel dat je hem zeker niet zomaar wegdoet.

1 like

Correct!

Ook correct, maar ik heb ook wel eens vernomen dat alles te koop is, zolang de prijs maar goed is. :joy:

3 likes

Zeker!
Nog een paar daagjes en jij kan ook toetreden tot #SqualeTeamSteelBracelet:beers:

:heart_eyes:

Oh jee, met dit soort uitspraken heb je 'm stiekem al verkocht! Ik zei je toch dat de 1521 MM het gaat winnen. :sunglasses:

6 likes

Snap ik voor de juiste prijs is alles te koop😂

2 likes

Daar WIL je bijhoren. Geloof me.
Maar 3 Squales kan toch ook nog prima? Dan heb je de hfle, marina en de thalassa toch?

3 likes

Ik heb er zelf aan één genoeg, maar ben daarin redelijk uniek geloof ik.

Ik denk dat de Matic van @Kleine_gup_in_grote_oceaan weinig polstijd gaat krijgen als de 1521 MM om de pols zit. Maar we gaan het zien. :innocent:

Zelf ben ik van het type “als ik het niet draag mag het weg” omdat ik het zonde vind om horloges in een kistje te bewaren. De Thalassa is zo verkocht, in ieder geval buiten HF. Mijnes was hier binnen een uur weg en @Harmjan heeft er nu plezier van terwijl ik weer ruimte had voor wat anders. Daar haal ik plezier uit, niet van horloges bewaren die ik toch niet draag.

3 likes

:joy: nee hoor, nog lang niet! Mijn inbox blijft angstvallig leeg van retegoeie biedingen. :joy: :joy:

Hahaha, en dat terwijl ik hem nog niet eens heb :crazy_face:

Snapte jong…

Ik ben sowieso een man van staal! :sunglasses:

Zeker!!

Vooralsnog heeft de Matic de meeste draagtijd gehad tov mijn andere horloges! Daarnaast heeft de Matic er ook grotendeels voor gezorgd dat ik geen haast had om een 1521 te kopen.

3 likes

Oh excuus. Bedoelde kgigo met mijne vorige bericht. Op mobiel ben ik niet zo handig met typen :grimacing:

2 likes

Hij begreep je gewoon hoor. :sunglasses:

2 likes

Maar wel al bijna verdrongen door een - nota bene blauwe - MM200 … :see_no_evil: :wink:

EminentUnluckyAfricanpiedkingfisher-size_restricted

3 likes

Telt niet, is geen Squale. :crazy_face:

4 likes