Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Ja ook erg mooi :smiling_face_with_three_hearts: die zou ik wel eens in het echt willen zien

1 like

Nee, ik bestel even helemaal niks. :grin: Er zijn genoeg Squales die ik nog leuk zou vinden om te hebben. Maar ga dat nu even niet doen. Wil eventueel nog wel een (semi-)vintage (TAG) Heuer duikertje en uiteindelijk m’n grail: een Carrera glassbox. Maar goed, dat kan nog wel effe duren. :sweat_smile:

5 likes

En toch hebben ze voor de bronzen een heel “nieuw” kastontwerp moeten maken, denk ik.

Voor de Grimoldi editie zou een blasted Militaire kast volstaan, denk ik wederom… :sweat_smile:

2 likes

Wow wow wow! Wat een topper! Gefeliciteerd :partying_face:

3 likes

Precies! De Grimoldi hebben ze gewoon 180 graden gedraaid

1 like

Hein heb je leuke foto’s? :innocent::innocent::innocent:

1 like

Gefeliciteerd,heel mooi :star_struck: :+1:

2 likes

Wat bedoel je? Is dit niet leuk genoeg?

4 likes

giphy

… Erik wil méér leuke foto’s! Denk ik. :joy:

3 likes

Graag meer foto’s Hein :grinning::innocent:

3 likes

Een Carrera :grinning::+1:

3 likes

Ja, toch?!

Ik zou, denk ik, kunnen leven met deze 2-piece collection.
Squale 500 Meter Swiss Made Automatic Dive Watch with Luminous Dial  #1521-026-LUME

SOLD - 3/29/24 - Tag Heuer Carrera Glass Box 2023 B&P CBS2210.FC6534 –  Moyer Fine Jewelers

Nou ja, de bovenste heb ik al. Dus, ben al halverwege! :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Die andere allemaal weg en de Glassbox erin!

Dan ben je er toch!? :sunglasses:

3 likes

11 likes

Over denken gesproken. :sunglasses:

Heb jij al eens nagedacht over een stalen band bij jouw full lume? Ziet er in de folder helemaal niet slecht uit! Vind ik. Het wordt natuurlijk wel een beetje een glimding, maar opvallen doet 'ie nu ook al enne … #YOLO :beers:

PS Ik vind die TH prachtig maar voor dat geld zou ik zelf toch voor een Omega Speedmaster, gaan. Die heb ik al eens gehad enne, tja ik vind/vond hem tof! Niet zo’n limited ‘influencer’ collabding, maar de simpele Moonwatch met plexi en een dicht achterdeksel.

5 likes

Van harte proficiat :partying_face: met je NA

1 like

Ja @TagEd, gewoon halen die band :stuck_out_tongue_winking_eye: ga je geen spijt van krijgen!

:star2: Shine baby shine :star2:

3 likes

Ja, heb ik. Maar ik draag eigenlijk al m’n horloges op rubber of leer. Staal gaat er uiteindelijk toch vanaf en dat zou dus zonde zijn. Ook al ziet 't er idd wel goed uit.

O.k.,
Trigger warning GIF - Find on GIFER
:wink:
een Speedmaster is duurder dan een Carrera, terwijl die laatste aan de wieg stond van de auto chrono, wat 'm voor mij historisch interessanter maakt. Daarnaast vind ik een Carrera gewoon mooier. Maar bovenal heb ik echt helemaal niets met Speedy’s. Ik vind ze zwaar overgewaardeerd en, samen met de Submariner, de grootste horlogeclichés die er bestaan en die vooral door mensen worden gedragen die geen eigen mening hebben en bang zijn om zich te onderscheiden. Mijn persoonlijke mening, natuurlijk. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Daar zit wel wat in… Ik heb nog nooit een speedmaster gehad (of in het echt gezien), maar vanaf het begin van mijn horloge reis vind ik dit toch wel 1 van de meest mooie horloges ook gezien de geschiedenis. Tóch deel ik je mening over

3 likes

Helder!
Geen staal voor jou en ook geen Speedmaster zo te lezen … :joy:

azge25e

Jawel, lees hierboven … :sunglasses:

4 likes