Overigens kan Tag Heuer er ook wel wat van als het om uitmelken gaat. Maar dat doet er helemaal niet toe. Lekker kopen wat je zelf mooi vind! Stiekem had ik de feedback van @TagEd al zien aankomen, nl. niet voor het eerst dat we het erover hebben. Ik ben een meeloper zonder mening, … het is niet anders.
Terug naar Squale, want dat gaat ook prima met Tag Heuer …
Nee, weet je, ik vind ze mooi in elkaar zitten, vind ze ook niet lelijk en ik gun iedereen z’n Speedy of Sub. Maar ik vind ze gewoon too obvious en basically gewoon saai. Maar da’s mijn bescheiden mening, he!
Tegelijkertijd vind ik dat dus het leuke aan Squale: niet zo’n voor de handliggend merk, dat iedereen draagt, geen ‘kijk mij eens’ gelöl, maar wel de mooie historie en kwaliteit en dat voor een scherpe prijs. What more could you wish for, toch?!
En daar heb je precies de kern te pakken! Het gaat om de liefde die je voelt voor een horloge. Of dat nou een Speedy is, een Sub, een Carrera of een Squale. Just wear what you love!
Edit: en deze (hierboven) man has seen it all. Hij weet waar hij het over heeft!
Hmm, maybe.
Maar ik kan gewoon niet zomaar alles wegdoen. Sommige horloges heb ik gekregen of hebben een speciale betekenis voor mij. Dus geen optie, ben ik bang. Nog maar even wachten, dan…
Is zeker geen lelijk horloge! En ik moet me misschien ook een beetje inhouden. Maar het voelt gewoon een beetje als een diarreeaanval. Het moet er gewoon uit, zeg maar.
O.k., terug naar Squale.
Is toch ook leuk, zo eentje uit de '80s?
TH Carrera is ook erg mooi inderdaad! Moet ik mij nog eens op inlezen, ik was ook al naar een speedmaster Schumacher aan het kijken.
Let wel, alleen kijken en inlezen!
Vind omega speedmaster Racing en TH Carrera beide mooi