Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Je houdt het nog wel aardig lang vol om hem op die (hele mooie) bracelet te dragen

2 likes

Gaat bij mij ook gebeuren! in de winter dan… Mijn Brushed bracelet is toegevoegd aan mijn bestelling en de verwachting is dat deze “Overloaded Full Set” eind van deze week, begin volgende week binnen is.

2 likes

Ben er ook erg, zoals men dat zegt, ‘content’ mee!
Goed draagbaar en 't oogt ook lekker. Vind ik.

Yes! :star_struck:
Dat is lekker nieuws (ik doe net alsof ik dit niet al zag aankomen … :joy: :innocent:).

43510dbb-f040-451d-9c12-d5938f8cf317_text

:beers:

2 likes

Jippie! :partying_face: :tada:
Wordt er nog een rondje gedaan voor deze aankomende NA?

1 like

Ben het compleet met je eens

2 likes

Hij is binnen :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

WOW!
Dat ziet er lekker uit zeg … :star_struck:

minions

Ik zie een zwarte summit en een oranje tropic. Heb je de stalen band elders besteld? Die komt dus nog of … hoe dan ook, lekker setje zo! Kom maar door met wat polsfoto’s.

2 likes

Ja de oranje gaat er rap af want het is geen zomer. Zal met de zwarte ook lekker ogen, en de blasted is onderweg vanaf Q

15 likes

16 likes

… laat zitten joh, het geeft wat kleur aan deze (wederom) diepgrijze middag! :sunny: :sunglasses:
Veel draagplezier.

6 likes

Lekker man!

Congrats en veel plezier van deze bijzondere en mooie 1521!

3 likes

Thanks :+1: Ja ik vind de kroon op 10 uur icm het blasted zo apart … Met een blasted bracelet word het een Toolisch diver

3 likes

Heel mooi!

Geniet ervan! :+1:

2 likes

Ziet er top uit Neut! Heel veel plezier met deze bijzondere Grrrrrimoldi :shark:

2 likes

:blue_heart:

16 likes

Wat een heerlijke uitvoering :boom:

2 likes

Congratulazioni! :+1: :beers:
Ziet er verdomd goed uit! En ook leuk een lekker uitgebreide unboxing!
Geniet ervan en lekker vaak posten, he!

Bedoel je deze?
Squale Super-Squale Big Arrows Green Bracelet (SUPERSSAGR.AC) Watch -  WatchBandit
Want dat vind ik er dus een die ik eerst een keer irl zou willen zien. Kan heel gaaf zijn. Maar kan ook net niet zijn, denk ik dan. :thinking:

7 likes

17 likes

De blauwe klatser van Hein…

8 likes

Die bedoel ik ja, jij gewoon bestellen en kijken je kunt hem evt terug sturen…

1 like