Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

@fredpanarai1 Ook mooi zo’n GMT!

Ben ik overigens de enige die van de leg raakt van de Super Squale met de arabic numeral wijzerplaat? Het lijkt elke keer als ik er eentje zie alsof er “19” en “31” staat… :thinking: :thinking:

5 likes

Dat weet niemand! :rofl:

Nee, ik ben ook nog in gesprek om er een brushed bracelet bij te ritselen (op basis van goed advies van @junior). Morgen krijg ik foto’s van de bracelet die ze mij kunnen leveren en dan wordt alles, met of zonder bracelet verstuurd.

Zo sla ik 2 vliegen in 1 klap. :sunglasses:

3 likes

I see it now… And it cannot be unseen anymore…

Stank Joe very mucho. :joy::joy:

4 likes

rickross-yes

2 likes

Je kunt je vrije tijd maar beter nuttig besteden. :sunglasses:

2 likes

IMG_2415

5 likes

1931 klopt gewoon, Squale heeft een andere jaartelling :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nou ja, dat weet ik niet. Maar ik heb er eigenlijk nog nooit zo naar gekeken. Vind 't wel een gave wijzerplaat, zo. :person_shrugging:
Hoewel deze, recent verschenen, nieuwe Super Squale modellen

me op de een of andere manier ook erg aanspreken.

9 likes

Aha kon het niet echt goed zien op de foto. Leuk toch zo’n unieke Squale

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts: de green one

1 like

Goedemorgen :dizzy:

14 likes

Bij mij komt er ook nog een polished bracelet binnen die beschikbaar is hè

1 like

Goedemorgen en fijne (werk)dag!

11 likes

Moge

2 likes

Ik weet het, maar ik ben op zoek naar een brushed bracelet. Mocht dat niet lukken, dan ga ik me wagen aan het brushen van een polished bracelet.

2 likes

Gewoon fe de straalkast in jagen hahah

3 likes

Dan is ie weer blasted. Zou jij Kunnen doen. Dan heb je gelijk de juiste voor jouw Grimoldi Editie.

1 like

Ja dat brushed lijkt mij nog weer iets lastiger in elkaar steken dan polished en blasted, omdat het niet een effen oppervlakte moet zijn

1 like

Op een goedkope bracelet proefdraaien :smirk:

3 likes

Blub blub … :diving_mask: :shark:

11 likes