Leuke uitvoering met die kroon op 10 uur! Je moet hem dan niet per ongeluk verkeerd om dragen😜
Wanneer komt ie binnen?
Dat zou ik zelf niet doen!
Want de kast is niet brushed volgens Squale zelf, maar ‘gestraald’.
To highlight the professional character of the 1521 Grimoldi, the case features a matte finish achieved through the “microbillage” technique, which eliminates reflections, making it ideal for military or recreational diving.
Maar het goede nieuws is dat er wel een bijpassende band is, althans dat laten de foto’s laten zien!
Fraaie Squale!
Wanneer krijg je 'm? Of had @koen3103 dat al gevraagd …
Tja moet deze toch ook hier posten, niet te koop in Nederland
En een rondje van mij, niet te duur maken he
Ziet er tof uit! Is dit dezelfde GMT waar de lumedotjes spontaan uitvallen als je er mee de zee in gaat @Kleine_gup_in_grote_oceaan. Gelukkig wel netjes opgelost …
Proost Ferry!
De blasted bracelet is gewoon los te verkrijgen, inderdaad.
Nee, niet bij een AD inderdaad. Wel af en toe op het forum.
1 cola, zet maar op de bon van Fer. Proost Fer!
Ja en nee… Hij ging voor een nieuwe bezel insert en kwam terug met volledig nieuwe carrosserie en bezel plus insert.
Niks leukers als een horloge met een verhaal!
Zeker als het een goed einde betreft.
Als je karma goed is, komt het altijd weer goed
Zo is het!
Ha gezellig! Doe maar 1 bierrie!
En gaaf die GMT op een Jubilee. Is de bezel compleet blauw of is de bovenste helft zwart?
Nee die is grijs en de onderkant blauw, wel een vreemde eend tussen mijn andere Squale’s . Maar gelukkig accepteren ze hem, inclusieve familie zullen we maar zeggen
Sorry ik zeg het verkeerd moet blasted zijn.
Komt morgen binnen
Guys, we moeten echt meer ruimte hebben, want het wordt best gezellig druk in de kroeg!
Was er niet toevallig leegstand bij de Groene buren?
Ooooohhh Oprierkraaier
Oude tijden herleven!
Oh enne, laat ‘de groene buren’ maar lekker in 't groen …
Die achenebbisj-tent?
Nee hoor, doe mij maar gewoon onze eigen vertrouwde Squale kroeg. Beetje vol en druk misschien, maar altijd oergezellig!
Ik dacht die leegstand wegwerken en onze eigen kleur eraan geven. Maar ja, welke kleur?
Squale blauw wordt lastig ivm de Horlogemarkt.
Plaatje voor de sfeer!
Staat je netjes!
Wanneer komt die MM nou