Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Blij dat 'ie nog in goede handen is! :star_struck:

Ik heb er zelf ook weer eentje. Weliswaar niet de gelimiteerde Thalassa maar de 'gewone Matic, in dezelfde kleurstelling. Ben dus weer terug in het Squale nest. Er is tegenwoordig een stalen band voor de Matic! Vandaar dat ik er weer eentje heb gekocht. De band is inkomend. Misschien ook iets voor jouw Thalassa. :innocent:

Deze …

Ziet er op de foto’s al best lekker uit!

11 likes

Misschien schroef ik m’n originele er wel weer een keer op :sunglasses: Speciaal voor jou @junior!

3 likes

minions-heart

5 likes

Ik ook en ik vind ook de ‘oude’ mooier met de lumepip. Vind dit zwarte stipje in de driehoek een beetje raar, had het driehoekje dan gewoon helemaal ingekleurd :man_shrugging:

3 likes

Ikke niet. Vooral omdat de nieuwe licht in 't donker geeft, daar waar de oude beperkt is tot het ene ‘pareltje’. Wat overigens historisch gezien wel weer correct(er) is. Voor alles is dus wat te zeggen. :wink:

1 like

EIGEN WIND - Elk nadeel heb z'n voordeel (Cruijff). Wat... | Facebook

3 likes

Ik was het aan het volgen van de stalen band, zou idd een mooie upgrade zijn, ik wacht strakjes je foto’s wel af en de kans is dan heel groot dat de thalassa ook op een stalen band komt😃 wordt vervolgd

2 likes

Als ik hier langer naar kijk, dan denk ik dat de brushed bracelet toch teveel afwijkt van de polished kast van mijn Matic. :sweat_smile:

1 like

Ik denk het ook. Maar vraag anders @royke74 of hij ze beide op voorraad wil nemen en ga dan even een bakkie doen en passen. Op foto’s ziet alles er altijd net even anders uit.

Ik denk dat de gepolijste band voor jouw Matic 't mooist is. Dat je ermee gaat opvallen is welhaast een zekerheidje, maar dat doe je nu ook al denk ik …

@Patrick010, doe anders nog even een fotootje van de glimmert om je pols … :sunglasses:

1 like

Ja, hij valt nu ook al op! :sweat_smile:

Alleen als zijn vrouw gaat koken, Bami Kuah ofzo. :crazy_face::rofl:

3 likes

Ja, die jah!

Ninja @Archer

3 likes

:thinking:
Ow, wacht …

spit-take-laughing

2 likes

Doe anders nog even een fotootje van de glimmert om je pols

U vraagt, wij glimmen! :star2:

13 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan
Gewoon voor de glimmert gaan. Is super handig zo’n spiegel om je pols. Kan je snel even checken of je haar nog goed zit.

17 likes

200w

4 likes

Wilde net vragen of je een kam of borstel voor kerst krijgt? :joy:

Net dat is Tuah! :crazy_face:

Ps. : buongiorno Squalenezen!

13 likes

Wacht, ik ga mee! :yum:

2 likes

Ik zal het weer eens aankaarten :smiling_face::ramen:

4 likes

:joy: